Όταν ο παπάς παίρνει βιάγκρα.

Τηλεθεάτρια:-Αισθάνομαι σαν παπάς που το πρωί εξομολογεί την γριά και το βράδυ αυνανίζεται κρυφά από την παπαδιά. Τι θα κάνω κύριε ψυχολόγε μου;
Ψυχολόγος:-Καταρχάς απόλαυσε το. Η μισή Ελλάδα αυτό κάνει. Και κατά δεύτερον περιέγραψέ το. Θέλω να πάρω μέρος στην απόλαυση.
Τηλ:-Ψυχολόγε μου, χρειάζομαι την στήριξη σου κι όχι το χιούμορ σου!
Ψυχ:-Πες μου τι σε έφερε σε αυτή την κατάσταση;
Τηλ:-Μια μεσημεριανή εκπομπή.
Ψυχ:-Ποια από όλες;
Τηλ:-Έχει σημασία; Μια από όλες. Όλες μοιάζουν. Σαν την ίωση της γρίπης μεταλλάσονται συνεχώς. Πάντως είναι σε ένα δεύτερο κανάλι. Παρακμιακό.
Ψυχ:-Τι σε ενοχλεί στην εκπομπή;
Τηλ:-Τα πάντα. Μα πιο πολύ μια χοντρή βυζαρού κατίνα, που αν την έβλεπα στο δρόμο θα γύριζα σφυρίζοντας το κεφάλι μου στην αντίθετη κατεύθυνση, για να μην την χαιρετίσω.
Ψυχ:-Τότε γιατί την βλέπεις;
Εδώ είναι το περίεργο γιατρέ μου, ψοφάω να την βλέπω. Ζω για να την βλέπω. Τρέχω μετά την δουλειά μου για να την βλέπω. Ειδικά όταν ετοιμάζω το φαγητό μου και λίγο πριν φάω, «την συνοδεύω» με μπύρα και πολλά καυτερά. Η βλακεία της ταιριάζει απόλυτα με τη σαλάτα μου όταν τρώω υγιεινά  και με χωριάτικο λουκάνικο αν φωνάξω τον ντελιβερά.
Ψυχ:-Απαξιώνεις αυτό που βλέπεις;
Τηλ:-Απολαμβάνω, να απολαμβάνω, την απόλαυση μου, να απαξιώνω και να ξεφτιλίζω, αυτό που βλέπω. Κοροϊδεύω την Πάττυ γιατί μοιάζει σαν ληγμένη διαφήμιση της Μπάγιερ και όλη μέρα εκπαιδεύω την κόρη μου, να μην την βλέπει. Αλλά εγώ ζω τον αυνανιστικό εθισμό μου, με την αρχικατίνα πανελίστρια που έχει για παρουσιάστρια, ένα αμόρφωτο κοριτσάκι από το Καλαμοχώρι. Το κόνσεπτ γνωστό κι επιτυχημένο. Μπουτάκια έξω, το Αίγιο γι αυτήν βρίσκεται στο Αιγαίο πέλαγος, τα αστέρια είναι μόνο ζώδια, ενώ έχει τόση σχέση με τις φιλοσοφικές διαστάσεις ενός θέματος, όσο θα είχε και με την ποδάγρα του παππού της,
Ψυχ:-Δηλαδή για να καταλάβω. Άλλα πιστεύεις και άλλα κάνεις; Εντάξει: δεν τρέχει και τίποτα. Όλοι το ίδιο κάνουμε.
Τηλ:-Εγώ τόσα χρόνια με τρία πτυχία και πολλά μάστερ, αισθάνομαι σαν πνευματικός υπεργίγαντας. Και νιώθω όταν κοιτάζομαι στον καθρέφτη, σαν υπερμεγέθης κώλος ενός γίγαντα, που φοράει στριγκ! Πώς να μου χωρέσει ένα βρακάκι, όταν έχω στρέμματα περιφέρειας;  Είμαι το ίδιο επίορκος όπως κι ένας παπάς, που το πρωί συστήνει αγαμία, αλλά το βράδυ παίρνει βιάγκρα και κυνηγάει την τροφαντή ανιψιά.
Ψυχ:-Τώρα που το λες έχω έναν τέτοιο πελάτη……
Τηλ:-Πάντως κάτι στο οποίο έχω ανοσία και δεν χρειάζομαι ψυχολόγο, είναι τα τηλεφωνικά γκάλοπ. Αυτά τα τηλεφωνικά γκάλοπ, που με αγωνία θέλουν να σφυγμομετρήσουν. Πρωτοστατούν και επιμένουν στο αγωνιώδες, βαθύ και επιτακτικό, ερώτημα: Γιατί κλάνει το σκυλάκι της Μενεγάκη; Κρύωσε στο Παρίσι γιατί τρυγίριζε στον Σηκουάνα με τον Ματαίο; ή έπαθε σπαστική κολίτιδα από γνωστό ουζερί, στο οποίο συχνάζει το διάσημο ζευγάρι; Ακολουθούν αποκλειστικές συνεντεύξεις από αυτήκοες μάρτυρες, που άκουσαν το σκυλάκι να τις αμολάει καθώς και συνεντεύξεις από ειδικούς κτηνιάτρους, που μιλούν για την εκμετάλλευση των ζώων, όταν τυχάρπαστοι και ασυνείδητοι ιδιοκτήτες σκύλων, ταΐζουν στα τετράποδα γίγαντες μαγειρεμένους σε χασαποταβέρνα!
Και μετά η ανάλυση από το πάνελ, με τις περισπούδαστες και κάθετες απόψεις: Τι πλήγμα μπορεί να έφεραν οι μικρές, ηχηρές πορδίτσες της μικρής σκυλίτσας στη σχέση του ζευγαριού; Πόση ευθύνη φέρει η Μενεγάκη για την επιλογή της να παίρνει το μικρό αθώο σκυλάκι μαζί της; Η βυζαρού ρίχνει ανάθεμα στον Ματαίο. Μήπως και εκείνος δεν ευθύνεται; Όταν κάνεις μια σχέση, πρέπει να δεχτείς και τον πονόκοιλο του τετραπόδου αχάριστε κύριε! Η συζήτηση αρχίζει να ολοκληρώνεται, όταν μια καλόψυχη και θαρραλέα πανελίστρια επιβεβαιώνει με την δημοσιογραφική της τιμή, ότι έχει δει το ζευγάρι και είναι σίγουρη, πως είναι πολύ ευτυχισμένο. Στο τέλος η παρουσιάστρια δηλώνει ότι συμπαθεί το ζευγάρι, ότι τους εύχεται τα καλύτερα και βέβαια διαβεβαιώνει ότι πολύ σύντομα θα έχουμε νεότερα από το θρίλερ με τα εντερικά της σκυλίτσας, που κατά αποκλειστικότητα, θα αποκαλύψει ο έγκριτος ερευνητής της εκπομπής.
Όπως βλέπεις γιατρέ μου δεν την έχω σπουδάσει απλώς την εκπομπή, αλλά κοντεύω και να την σκηνοθετήσω! Τι μου προτείνεις; Να συνεχίσω ως τηλεθεάτρια ή να αρχίσω τα ψυχοφάρμακα;

Ψυχ:- Ξεκόλα αδαής τηλεθεάτρια! Μιλάς για την καταπίεση της βλακείας. Και η βλακεία είναι ακατανίκητη. Πάντα έχουμε ένα αίσθημα ικανοποίησης, όταν αντιμέτωποι με την κοτσάνα ενός βλάκα, απαντούμε κατάλληλα. Ή έκπληξη, έρχεται όταν καταλαβαίνουμε ότι ο βλάκας, δεν προσβάλλεται. Συνεχίζει ακάθεκτος με ύφος στρατηγού, την πορεία του προς την ηλιθιότητα. Ο βλάκας κερδίζει την προσοχή σου. Έχει μια γοητεία, γιατί η βλακεία, δεν πτοείται με τίποτα. Είναι αλύγιστη, άκαμπτη και ενθουσιώδης. Όταν το πάνελ μιας εκπομπής τυχαίνει να απαρτίζεται από ένα μπουκέτο βλακείας, είναι ευχάριστο να είσαι τηλεθεατής. Θυμίζει ανεπιθύμητες οικογενειακές συγκεντρώσεις όπου εσύ παραμένεις παρατηρητής και κατά βάθος το απολαμβάνεις. Ή πάλι μπορεί να σου θυμίζει, τον περισπούδαστο εκλεκτικό προϊστάμενο σου, που τρώει τα σουτζουκάκια της μαμάς του, αλλά μπορεί να αναλύει ώρες,- σαν να περιγράφει εργαστηριακή ανάλυση ούρων- το γκουρμέ πιάτο που έφαγε στο «τάδε» διάσημο εστιατόριο.
Βλέπε όσο θέλεις τη χοντρή βυζαρού, κατίνα, πανελίστρια. Και βρίσε απεριόριστα. Και αυτή το ξέρει ότι τη βρίζεις. Μάλιστα το καμαρώνει. Εξάλλου πληρώνεται. Το ζητούμενο δεν είναι αν σου αρέσει η δεν σου αρέσει η εκπομπή. Αλλά η καταναλωτική σου δύναμη. Μπορεί εσύ να σκέφτεσαι σαν οντότητα, αλλά οι άλλοι σκέφτονται για σένα σαν να είσαι target group. Και σαν γκρουπ είσαι και γαμω τις περιπτώσεις. Καταναλωτές μεταξύ 25 και 45 θεωρούνται πολύ δυναμικό κοινό. Ότι άποψη και να έχεις, η αξία σου μετριέται σε φράγκα. Είτε βλέπεις Παπαχελά είτε τον Τράγκα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More