Έφαγε της χρονιάς της η Μαριάννα Ντούβλη!

Ήτανε νύχτα βαθύ σκοτάδι τίποτε δεν προμύνηε πως εκείνο το βράδυ η φτωχή Μαριάννα σαν άλλη Πολυάννα θα έμενε μόνη στον κόσμο ετούτο για να τις φάει χωρίς να πεινάει. Δεν έφαγε μέλι ούτε προσούτο, μόνο ήρθε άγνωστος εκεί στο μπαρ που έκανε σβούρα, για την πει ο αχρείος, πατσαβούρα. Πατσαβούρα εγώ βρε αλήτη; Η μάνα σου που είναι στο σπίτι!
Τι μάνα μου είπες πατσαβούρα βρε πατσαβούρα; Που για τους άντρες είσαι λιγούρα;

Και άρχισε να την βαράει όπου έβρισκε ο άγνωστος ανήρ. Το σκηνικό έγινε σε κλάμπ τηςπαραλιακής όπου ήταν ωραία και ευθυτενής, όλο καμάρι η Μαριάννα, και πάντα έτοιμη για λίγα πλάνα. Αντί για πλάνα είδε τον χάρο να της γνέφει και φυσικά της έφυγε το κέφι.
Τα παρακάτω ανήκουν στο ρεπορτάζ του Πρώτου Θέματος.
 Τη νύχτα της περασμένης Παρασκευής η Μαριάννα Ντούβλη σίγουρα θα τη θυμάται για όλη της τη ζωή… Ξινή της βγήκε της Μαριάννας η έξοδος σε club της παραλιακής.

Η γνωστή tv-persona δέχθηκε βάναυση επίθεση από άγνωστο άνδρα, όταν εκείνος υποστήριξε ενώπιον όλων ότι αποτελούσε «ερωτικό απωθημένο» της Μαριάννας.

«Μου είπε ότι τον ήθελα ερωτικά κι εγώ εκείνη τη στιγμή, επειδή αυτό ήταν αναληθές, του είπα ότι μεταξύ άλλων δεν είναι καθόλου του γούστου μου σαν άντρας. Αυτό τον προσέβαλε χωρίς να του πω τίποτα άλλο μου λέει: “Είσαι πατσαβούρα και να πας να κρυφτείς να μη βγαίνεις τη μέρα έξω γιατί τρομάζει ο κόσμος”. Εγώ νευρίασα πάρα πολύ. Θίχτηκα και του απάντησα: “Έτσι να μιλάς στη μητέρα σου όχι σε μένα”. Τότε έγινε έξαλλος, με άρπαξε από τα μαλλιά με τραβούσε και με έσερνε, μπροστά σε όλο τον κόσμο που εκείνη την ώρα μπαινόβγαινε στο μαγαζί…», περιγράφει στην “Espresso” η Μαριάννα που έχει υποβάλει μήνυση κατ' αγνώστου και δηλώνει έτοιμη να τραβήξει την υπόθεση στα άκρα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More