Ο γάμος μιας βασίλισσας: της Δέσποινας Μοιραράκη!

H μπορδοροδοκκόκινη βασίλισσα της μπουχάρας έγινε νυφούλα. Έχω στο μεταξύ μια κακιά φίλη, που μου λέει ότι ο γάμος θύμιζε αρχοντοχωριάτικο πανηγύρι, καθότι θα ήταν καλύτερα  αντί για χαλιά να έστρωναν κοψίδια για να τρώει ο καημένος, φτωχούλης κόσμος που στεκόταν παράμερα για να δει την κυρία Μοιραράκη να παντρεύεται. Εγώ πάλι της λέω ότι δεν ξέρει τι της γίνεται και ότι είναι  ζηλιάρα γιατί αυτή είναι ένα φτωχοκόριτσο που χρειάζεται 12 ώρες για να πάρει 300 ευρώ, ενώ η κυρία Μοιραράκη είναι μια επιχειρηματίας που εμπορεύεται χαλούρες και ούτε στο μικρό της δαχτυλάκι δεν μπορεί να την φτάσει. Επιπλέον είναι μια πανέξυπνη γυναίκα που από φτωχή έγινε πλούσια. Η φίλη μου πάλι, λέει ότι το να είναι κανείς πλούσιος είναι καλό, φαντασμένος να μην είναι.
-Πως τόλμησες; Πως τόλμησες την ρωτάω. Εμένα η Μοιραράκη είναι το πρότυπο μου.
Εμένα μου λέει η φίλη μου, μου θυμίζει τους αρχοντοκιμπάρηδες εκείνους που κάποτε μπαίναν στα σκυλάδικα, και αντί να σπάνε πιάτα στην τραγουδίστρια στέλναν τους φουσκωτούς να ξηλώσουν τα πλακάκια στο μπάνιο για να τα πληρώσουν. Πολύ άσκοπη επίδειξη πλουτισμού και υπεροχής.
Δεν συμφωνώ ακόμη με την άδικη φίλη μου. Δεν με έπεισε.
Εγώ την καμάρωσα πάντως. Το βράδυ της Παρασκευής στο club της Εκάλης η Δέσποινα Μοιραράκη έλαμπε από ευτυχία, μέσα στο υπέροχο δαντελένιο νυφικό της. Την προηγούμενη πήρε τηλέφωνο σε τηλεοπτική εκπομπή και έκλαιγε γιατί την αγαπούν ο μακιγιέρ της, ο κομμωτής της αλλά και το κοινό της για το οποίο φρόντισε να στήσει επαγγελματικές κάμερες αλλά και υψηλής ποιότητας φωτισμό, ως ένα ευχαριστώ που την αγαπούν. Τέτοια κυρία είναι! Μάλιστα! Παντού υπήρχαν  στρωμένα χαλιά  που σε οδηγούσαν στην πισίνα. Εκεί δίπλα στο νεράκι που έφτιαχνε υψηλό φενγκ σουί, το ζευγάρι χαιρετούσε και υποδεχόταν τον κόσμο.
Την νύφη συνόδευαν καθ όλη την διάρκεια της βραδιάς, οι γνωστές αδερφές και στελέχη του Ομίλου Λυμπέρη Γωγώ και Μαίρη Αυγερινοπούλου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More