Καινοτομία.Στο Fecebook θα μας αναγνωρίζουν απο τις φωτογραφίες!

Το facebook δημιούργησε μια καινούργια υπηρεσία όπου με κάθε ανάρτηση φωτογραφίας, θα δημοσιεύεται και το όνομα μας από κάτω αυτόματα. Χωρίς να μας ρωτήσουν. Ήδη ο κόσμος του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου που αριθμεί 500.000 000 μέλη, άρχισε να αντιδρά. Δεν σέβονται λέει το προσωπικό απόρρητο. Βέβαια το προσωπικό μας απόρρητο έχει καταλυθεί εδώ και καιρό τώρα. Τώρα νομίζω θα είναι καλύτερα. Στις πολιτικές συγκεντρώσεις θα μαζευόμαστε όλοι μαζί και θα φωνάζουμε ο ένας τον άλλον. Τι κάνεις Παναγιωτάκη; Η γυναίκα σου η Μαριγούλα καλά; Είδα την κόρη σου την Πέγκυ στην αποφοίτηση. Ωραία φίλη έχει. Για την Τένια μιλάω. Θα μου κάνεις καμιά κατάσταση; Μήπως τελικά η κατάργηση του απορρήτου έιναι ότι δημοκρατικότερο μπορεί να μας συμβείς Γινόμαστε όλοι μια μεγάλη παρέα!

Εγώ αναρωτιέμαι και για κάτι άλλο. Αφού παραχωρήσαμε όλα μας τα στοιχεία χωρίς αντίσταση, από την στιγμή μάλιστα που έχουμε δημοσιευμένη διεύθυνση, η φωτογραφία γιατί μας πείραξε; Εμένα περισσότερο με απασχολεί ο φωτογράφος. Μην βγάλει στο μεϊντάνι την φωτογραφία εκείνη που έχω σπυράκια και σηκωμένα μαλλιά. Τις αντίζηλες φοβάμαι που εκείνες θα αναρτούν τον εαυτό τους με μαγιό σε μέγεθος μυξομάντηλου και μένα θα με σαμποτάρουν δείχνοντας εκείνη την φωτογραφία που η κυτταρίτιδα μου είναι τόση, όση και ο πάγκος του μανάβη που εμπορεύεται πορτοκάλια με όλες τις όψεις του φλοιού.
Αρχίζω βέβαια να πιστεύω επίσης, ότι οι αντιδράσεις πλέον γίνονται για το θεαθήναι. Για να πούμε: κοίτα έχω κι εγώ άποψη!
Άλλωστε, αφού παραχωρήσαμε που παραχωρήσαμε την ιδιωτικότητα μας εδώ και καιρό, τι μας πειράζει που τώρα θα έχουμε και ονοματεπώνυμο; Έτσι κι αλλιώς σου δίνει το δικαίωμα να απενεργοποιήσεις την λειτουργία. Κουτοί αντιρρησίες!Πάντα υπάρχουν δημοκρατικές διαδικασίες στα απολυταρχικά καθεστώτα.! Τα δημοκρατικά να φοβάστε που έχουν την δικαιολογία της δημοκρατικότητας για «μεμονωμένα περιστατικά»  

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More