Σε αυτό το σημείο να διευκρινίσουμε ότι ο ίδιος ο βασιλιάς των κοινωνικών δικτύων δε θα φιλοξενεί ούτε θα κάνει απευθείας αναπαραγωγή μουσικής , όπως συμβαίνει με Apple, Google και Amazon που έχουν αποθηκευμένα στους servers τους τα μουσικά αρχεία παρά θα στηρίζεται στους συνεργάτες του, προκειμένου αυτοί να του παρέχουν το μουσικό περιεχόμενο.
Σκοπός του Facebook είναι να λειτουργήσει σα μια πλατφόρμα για μουσική με τον ίδιο τρόπο που εφάρμοσε για τα παιχνίδια και τις εφαρμογές. Μάλιστα, είναι πολύ πιθανό να μην περιοριστεί μόνο σε μουσική, αλλά να επεκταθεί και σε ταινίες, τις οποίες θα εξασφαλίζει μέσω Netflix.
Για το τελευταίο, βέβαια, δεν είμαστε σίγουροι αν θα μάθουμε περισσότερα στις 22 Σεπτεμβρίου ή αν θα πρέπει να κάνουμε υπομονή. Πάντως, όπως και να έχει, από την παραπάνω κίνηση μόνο κερδισμένο μπορεί να βγει το Facebook, δεδομένου ότι μια ματιά στα Newsfeed είναι αρκετή για να δούμε πόσο στενή είναι η σχέση της συντριπτικής πλειοψηφίας των χρηστών του με τη μουσική.
http://www.e-go.gr/tech/article.asp?catid=17291&subid=2&pubid=128770881&tag=20621
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου