Θαυματουργές μάσκες ματιών με φυσικά υλικά!

Αχ αυτά τα μάτια!

Βάζεις την κρέμα τσίτα το βλέμμα. Ξυπνάς το πρωί, να το πόδι της χήνας! Θα πάθω σοκ καμιά μέρα. Φοβάμαι ότι σιγά σιγά δεν θα μείνω μόνο στο πόδι αλλά θα γίνω ολόκληρη χήνα. Χρόνια τώρα, κάνω κάποια κολπάκια με φυσικά υλικά και καταφέρνω και ξεγελάω. Όχι τους άλλους. Τον εαυτό μου! Τόσο αποδοτικά είναι. Να μερικές λύσεις που προτείνουμε για πρώτο πιάτο. Το κυρίως «γεύμα» θα ακολουθήσει και σε άλλα αφιερώματα που ήδη δρομολογούνται.

Η παγωμένη πατάτα (χωρίς τη φλούδα) κάνει θαύματα.

Οι δροσερές φέτες αγγουριού προτιμώνται ακόμη στα ινστιτούτα αισθητικής. Τυχαίο; Δεν νομίζω! Και η πατάτα και το αγγουράκι ξεκουράζουν και τονώνουν τα μάτια.
Αν θέλετε να σβήσετε τους μαύρους κύκλους ή να ξεκουράσετε τα  πρησμένα κουρασμένα μάτια, αρκούν  απλά επιθέματα από  2 φακελάκια τσάι με χαμομήλι. Τα βάζεις σε βραστό νερό, και αφού τα αφήσεις  2-4 λεπτά στο νερό, τα βγάζεις, και περιμένεις να κρυώσουν. Αν απαιτείς ταχύτητα, τα βάζεις για λίγο -ώστε να χλιάνουν- στην κατάψυξη. Μετά τοποθετείς τα φακελάκια στα μάτια σου   και τα αφήνεις για 20 λεπτά.

Ντεμακιγιάζ προσώπου και ματιών.
Σ'ενα κομμάτι βαμβάκι ρίχνετε λίγο γάλα και 2-3 σταγόνες ελαιόλαδο. Στύβετε ελαφρά το βαμβάκι και καθαρίζετε το πρόσωπο.
Ξεπλένετε το πρόσωπο με χλιαρό νερό.

Ιδανικό και για ντεμακιγιάζ ματιών.

Προσωπική εμπειρία:
Κάνοντας διακοπές σε ένα νησί, την νύχτα κι ενώ όλοι γύρω μου βρίσκοντας στον έκτο τους ύπνο, εγώ, βρέθηκα αντιμέτωπη με ένα κριθαράκι στο μάτι. Δεν διέθετα κανένα φάρμακο και ο πόνος ήταν οδυνηρός και επίμονος. Αδύνατον να κοιμηθώ. Κατάλαβα ότι θα μείνω ξύπνια μέχρι το πρωί περιμένοντας να ανοίξει κάποιο φαρμακείο για να πάρω την κατάλληλη αγωγή. Πάνω στην απελπισία μου από την έντονη ενόχληση, άρπαξα ένα φακελάκι πράσινο τσάι αφού το πάγωσα και το έβαλα πάνω στο ερεθισμένο πονεμένο μου μάτι. Όχι μόνο ξεπρήστηκε, όχι μόνο ανακουφίστηκα από τον πόνο, αλλά το πρωί τα μάτια μου ήταν πέντε χρόνια νεότερα και υγιέστατα. Δεν μου πέρασε καν από το μυαλό να πάω στο φαρμακείο. Το πρόβλημα εξαφανίστηκε. Από τότε όταν θέλω να νταντέψω τον εαυτό μου του βάζω στα μάτια δύο φακελάκια παγωμένο πράσινο τσάι και χαίρομαι τα αποτελέσματα του.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More