Η δικτατορία του μεγάλου.
Είχα κάποτε μια φίλη που τα είχε μ’ έναν νεαρό γιατρό. Πολύφερνος εργένης γαμπρός αυτός, νεαρό μοντέλο στις δόξες του εκείνη, έκαναν ένα πολύ «μεγάλο» ζευγάρι. Ένα πρωί αυτή άφησε κοντά στην είσοδο τα νυχτερινά της γοβάκια νούμερο 42. Η μητέρα του εκτελώντας τη πρωινή της έφοδο είδε τα «διαπιστευτήρια» της φίλης του κανακάρη της κι ενθουσιάστηκε. Λίγο αργότερα καμάρωνε χαρούμενη στις φίλες της ότι ο γιος της τα είχε με μια καταπληκτική γυναικάρα με ψηλά και μεγάλα πόδια!
Το μεγάλο έως και τις μέρες μας είναι η διαπίστωση του καλού. Μεγάλα αυτοκίνητα, μεγάλα σπίτια, μεγάλα ονόματα, μεγάλες προσδοκίες, μεγάλοι έρωτες και φυσικά μεγάλο πέος. Η αποθέωση της αυτοκρατορικής ενθρόνισης του μεγάλου. Η αρχή και το ήμισυ της σεξουαλικής μας ταυτότητας. Το μεγάλο μόριο αντικαθιστά επίσης το μεγάλο αυτοκίνητο, τις μεγάλες μπίζνες, το μεγάλο σπίτι τις σπουδαίες διοικητικές θέσεις. Το μεγάλο και σκληρό πέος εξακολουθεί ακόμη ν’ αποτελεί τη φαινομενική αιτία για μεγάλα κερατώματα. Εξ ου και το ρητό που ισχύει κατ’ αποκλειστικά για τους άρρενες και μιλάει για τη μεγάλη μύτη που παραπέμπει στη μεγάλη ανδρική φύση. Όλα δείχνουν να κινούνται γύρω από μεγάλα πέη. Ακόμα και οι βιομηχανίες ποτών το αντιλήφθηκαν. Πίνοντας συγκεκριμένη μάρκα ποτού δεν αποκλείεται να το δεις επιτέλους μεγάλο. Τι κι αν φοράς πλισέ καρό φουστίτσα; Με λίγο ουίσκι και πολύ «σούρα» θα αποκτήσεις όλα τα συμπλέγματα του Παπαχρόνη. Ο θρίαμβος δε του υπερφυσικού οργάνου ήρθε όταν στη πραγματική ζωή μια αμερικανίδα παντρεμένη και νοικοκυρά, αγανακτισμένη από τις ερωτοδουλειές του μοιχού συζύγου της, τον ευνούχισε στην νιρβάνα του ύπνου του και το πέταξε από το μπαλκόνι της κουζίνας της ! Η βιομηχανία των πορνοταινιών εβρισκόμενη σε μια σπάνια είναι αλήθεια πνευματική εγρήγορση, χρησιμοποίησε το επανασυγκολημένο πέος και αυτόν που το κουβαλούσε, στα γυρίσματα των σέξι ταινιών της. Το ηθικό δίδαγμα αυτής της πραγματικής ιστορίας απέδειξε κατάφορα ότι ο μεγάλος πέος ποτέ δε καταστρέφεται. Αναγεννιέται από τις στάχτες του πάντα δυνατός και ετοιμοπόλεμος. Έτοιμος να εκδικηθεί όποιον επιθυμεί να τον καταστρέψει και να τον καταστήσει ανίκανο να καταπιέσει και να εξευτελίσει. Ο μεγάλος πέος θα είναι πάντα παρόν έτοιμος να πάρει την εκδίκησή του και ν’ ανυψώσει το εκδικητικό του ανάστημα. Τι κι αν οι γυναίκες χτυπιούνται και οδύρονται ότι το μεγάλο δεν τις αφορά; Κανείς δε φαίνεται να είναι διατεθειμένος να τις ακούσει. Άλλωστε αυτομάτως ο λόγος ύπαρξης του συγκεκριμένου ποτού καταργείται. Και ο σκωτσέζος σάτυρος, μένει με το μεγάλο του στο χέρι! Κανείς δε φαίνεται να σκέφτεται ότι το μόνο που θα έπρεπε δικαιωματικά να έχουμε μεγάλο είναι το μυαλό. Δεν ξέρω αν υπάρχουν πουθενά αριθμητικά στοιχεία που να προδίδουν τις διαστάσεις του Καζανόβα αλλά είμαι σχεδόν σίγουρη ότι το μέγεθος θα ήταν το τελευταίο που τον απασχολούσε. Μάλλον επρόκειτο για το «μεγαλύτερο» ερωτικό σεναριογράφο όλων των εποχών. Ο Καζανόβας «βίαζε» τις αντιστάσεις μιας γυναίκας στο χειροφίλημα. Την εξουθένωνε σε πολλαπλούς οργασμούς πολύ πριν τη ρίξει παραδομένη στο κρεβάτι, ψιθυρίζοντας της στίχους αν ήταν φιλότεχνη ή μονολόγους για τη λαμπρή της ομορφιά εάν ήταν υπερφίαλη νάρκισσος. Μάλλον επρόκειτο για εραστή της γυναικείας ελαφρότητας και ευπιστίας. Και μάλλον εκείνες δεν ήταν τελικά και τόσο εύπιστες. Προσφερόντουσαν ολοκληρωτικά σε κάτι που ήταν προορισμένο να τις εγκαταλείψει και το έκαναν για να ζήσουν το μύθο του. Μπροστά σ’ έναν άντρα πελαγωμένο με τα δύσκολα κουμπιά των γυναικείων εσωρούχων η γυναίκα θα προτιμήσει το ψυχραιμότερο και όχι αυτόν που επιδεικνύει τη μεγάλη του φύση. Θα ενθουσιαστεί δε μ’ αυτόν που θα της το σκίσει παρά μ’ αυτόν που θα της πει να το βγάλει μόνη της. Περιττό να πούμε δε, ότι δε θα θέλει με τίποτα να ξαναδεί στα μάτια της, εκείνον που θα προθυμοποιηθεί να της το ράψει.
Στη τέχνη, οι μεγάλες πυραμίδες των Φαραώ υποκλίνονται μπροστά στα κομψά σώματα των γυμνών αγαλμάτων της Αρχαίας Ελλάδας. Η Αφροδίτη της Μύλου οδηγεί σε οπισθοχώρηση το στήθος της Πάμελα Άντερσον νούμερο οχτώ. Άλλωστε και ο πράκτωρ 007 σκοτώνει μ’ ένα μικρό κομψό πιστόλι σε σχήμα αναπτήρα και αδιαφορεί επιδεικτικά για τα οπλοπολυβόλα που είναι προορισμένα να σκοτώνουν γουρούνια στα δεκαπέντε μέτρα. Το μεγάλο είναι η απενοχοποιημένη αντικατάσταση της φαντασίας. Το άλλοθι ενός τεμπέλικου μυαλού. Η γρήγορη και εύκολη λύση. Το δύσκολο όμως δεν είναι να ν’ αποσυντονίσεις για λίγο ένα κορμί αλλά να μουδιάσεις ένα μυαλό. Κι αυτό δε το πετυχαίνουν τα μεγάλα όργανα. Το κατορθώνουν ή οι μεγάλοι έρωτες ή οι αποφασισμένοι αυτόχειρες. Ελάτε τώρα χιούμορ κάνω.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου