Ένα πέος και μια πετσέτα κουζίνας!

Πάντα όλοι οι άνδρες φίλοι μου ήταν υπερήφανοι για το φύλο τους και καλά έκαναν. Γι αυτούς όμως η αποθέωση του ανδρισμού τους βρισκόταν στο κέντρο της φύσης τους. Το μόριό τους. Όλοι ανεξαιρέτως θέλοντας να διαδηλώσουν την υπεροχή τους απέναντι σε μας τα κακόμοιρα θηλυκά δήλωναν υπερήφανοι γιατί είχαν κατ’    αποκλειστικότητα το προνόμιο να κατουρούν όρθιοι. Εγώ πάλι απορούσα γιατί έπρεπε να με εντυπωσιάζει το γεγονός από τη στιγμή που ήξερα ότι έτσι κι αλλιώς οι άνδρες όλες τους τις δουλειές στο πόδι τις κάνουν.

Όταν μπήκαμε μέσα στο σπίτι με τον Ανέστη-ένα τύπο που φλέρταρα εδώ και δυο μήνες- είδα έκπληκτη πίσω απ’ το καθρέφτη να βγάζει στα μουλωχτά από τα απόκρυφά του, μια πετσέτα! Ήταν μια απ’ αυτές τις απορροφητικές που χρησιμοποιεί η θεία Όλγα για να σκουπίσει τα ποτήρια. Μου σηκώθηκε η τρίχα μόλις αντιλήφθηκα ότι ετοιμαζόμουν να κάνω σεξ σε μια αντιστατική πετσέτα κουζίνας με σήμα τη πασχαλίτσα!

Πήγα μέσα στο δωμάτιο έντρομη και κοίταξα αυτά που φορούσα για τη μεγάλη στιγμή. Ήταν ένα καταπληκτικό σετ εσωρούχων με τις ασορτί ζαρτιέρες. Πίεσα τον εαυτό μου να μη σκεφτώ τα 300 Ε που ξόδεψα για χάρη τους αλλά και να μην υπολογίσω τη κρέμα σώματος αξίας 78 Ε την κομμώτρια που μου στοίχισε 180 Ε την πεντικιουρίστα μου που μου πήρε χατιρικά μια πενηντάρα για τα νύχια της Τζένιφερ Λοπέζ καθώς και την αισθητικό μου στην οποία ακόμη χρωστώ μια ολική περιποίηση προσώπου κι αποτρίχωσης συνολικής αξίας 500 Ε

Μπροστά σ’ όλο αυτόν τον ορυμαγδό και το πανικό προετοιμασίας αυτός είχε ν’ αντιπροτείνει μια πετσέτα την οποία ο ανεγκέφαλος δε φρόντισε να κρύψει καν. Μέτρησα ανάποδα από το 100 έως το 1 και με τη διάφανη ρόμπα μου βγήκα αποφασισμένη για το μοιραίο, σα τη Μάρθα Καραγιάνη που για άλλη μια φορά, συμβιβάζεται με το Ντίνο Ηλιόπουλο γιατί ο Κούρκουλος προτίμησε να το σκάσει με τη Ζωίτσα που ήταν και ξανθιά.                         

Άπλωσε τα χέρια να μ’ αγκαλιάσει και ξαφνικά κόλλησα. Αποφάσισα να μη τσαλακώσω τα εσώρουχά μου. Έσκυψε να με φιλήσει και τον σταμάτησα.
-Δε μπορώ του κάνω.
-Γιατί; μου λέει γεμάτος απορία.
-Είδα τη πετσέτα του απαντώ κοιτώντας τον κατευθείαν στα μάτια κι όπως καταλαβαίνεις συνέχισα, αν κάνω έρωτα μαζί σου θα αισθάνομαι σαν το ΑVΑ περλέ.

Άρχισε να κοιτάει τα παπούτσια του.
-Γιατί έβαλες τη πετσέτα σε εκείνο το σημείο;
-Ήθελα να σ’ εντυπωσιάσω.
-Αν αυτή ήταν η πρόθεσή σου σίγουρα το κατάφερες. Αν μη τι άλλο θα χω κάτι να λέω στα εγγόνια μου μπροστά στο τζάκι. Εν τέλει δεν είσαι ικανοποιημένος με το μέγεθος που έχεις;
-Πώς να στο εξηγήσω. Δε μου φτάνει.
-Μην ανησυχείς σε κανέναν δε φτάνει. Γιατί δε κάνεις αυτό που κάνουν οι περισσότεροι;
-Δηλαδή;
-Ρίξτο στο ποτό, στα γρήγορα αυτοκίνητα ή ανέλαβε τη διευθυντική θέση σε καμία εταιρεία. Η καρέκλα ξέρεις έχει σώσει πολλούς.
-Είμαι διευθύνων σύμβουλος σε μια πολυεθνική. Έξω από το σπίτι μου παρκάρω το ποιο μουράτο κάμπριο και κάνω χρήση αλκοόλ εδώ και τέσσερα χρόνια.
-Ειλικρινά, του λέω, μένω άναυδη από τον τρόπο που βλέπετε το πέος σας εσείς οι άνδρες. Γιατί συνέχεια σκέφτεστε μ’ αυτό; Τι νομίζεις ότι ήρθαμε εδώ πέρα να κάνουμε να τρυπήσεις κανένα τοίχο; Αν θέλω μέγεθος βολεύομαι και με δονητή. Γιατί στα αλήθεια νομίζεις ότι ήρθα μαζί σου στο σπίτι; Εντυπωσιάστηκα από τα παραγεμίσματά σου; Και τραπεζομάντιλο απ’ τους Ρωσοπόντιους να βαζες πάλι δε θα το πρόσεχα. Ήρθα μαζί σου γιατί μου άρεσαν οι απόψεις σου για τη 17 Νοέμβρη. Τις βρήκα πολύ προωθημένες. Ήρθα μαζί σου γιατί μου άνοιξες τη πόρτα για να μπω στο αυτοκίνητο. Ήρθα γιατί σ’ αρέσει η πίτσα με ανανά όπως κι εμένα και μου τα γκρέμισες όλα για δυο πόντους.
Κι επιτέλους βγάλτο να το δω του είπα εκνευρισμένη απ’ τη περιέργεια.

Άνοιξε το φερμουάρ του με ύφος νεοσύλλεκτου. Μ’ άφησε να κοιτάξω το ποιο κρυφό του σημείο και αναφώνησα. Είναι πράγματι μικρό!

Άφησε τους ώμους του να κυρτώσουν, έριξε το κεφάλι κάτω και σωριάστηκε στη καρέκλα.
-Είδες λοιπόν; Είχα δίκιο. Τώρα τι με συμβουλεύεις να κάνω;
-Να σου πώ του λέω σκεφτική. Είναι ένα τοπικό κανάλι που διαφημίζει κάτι τρόμπες μεγέθυνσης του πέους.
-Τρόμπες μου λέει απορημένος. Και με τι φουσκώνει το πέος;
-Νομίζω με νερό του λέω σαστισμένη.
-Θεέ μου έρωτα θα κάνω ή μπουγέλο;
-Δεν ξέρω απάντησα εξαντλημένη από τη νύστα. Αν πάντως πρόκειται να ξανάρθεις σε μένα φρόντισε να είναι Περιέ.
Τον οδήγησα στην έξοδο. Ξαφνικά τον λυπήθηκα.
-Να σου πω του κάνω, έχω μια πολύ ωραία πετσέτα θες να στη δώσω;
Σήκωσε αδιάφορα τους ώμους σα το Μητσοτάκη που χάνει τη προεδρία.
Του πήγα μια του οίκου Βερσάτσε κι έφυγε.

Το βράδυ πριν κλείσω τα φώτα θυμήθηκα τον Ηλία. Μια χαρά παιδί είναι σκέφτηκα. Έχει ένα παπάκι, πίνει μόνο COCA COLA και σιχαίνεται την εξουσία!



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More