To sex με τον Μπάμπη

Έχω ένα γατούλη στο σπίτι που το λένε Μπάμπη. Είναι όμως κεραμυδόγατος. Τουτέστιν του αρέσει να φλερτάρει και ενίοτε να πηδάει άλλες γυναίκες. Εμένα αυτό ουδόλως μ’ ενοχλούσε. Χαιρόμουν που μόνο εγώ είχα το προνόμιο να τον βλέπω με το τσιμπιδάκι στη μύτη ή αγκυλωμένο μπροστά στη τηλεόραση με τη μάσκα προσώπου στη μούρη.

Είχα επίσης τη παγκόσμια αποκλειστικότητα στη θέαση του υπέροχου εαυτού του καθώς έβαζε πάνω στη φράπα του αγγουράκια πατάτες και μπριζόλες απ’ το Κιλκίς. Κατήντησε η βιτρίνα του όπως αποκαλεί ο ίδιος το πρόσωπο του ,ο πάγκος του μανάβη. Άπειρα ζαρζαβατικά θυσιάστηκαν στο βωμό των προσδοκιών του να ξαναγίνει νέος.

Εκείνη την αποφράδα νύχτα που βλέπαμε τον Ασκητή να μιλά με ύφος εισαγγελέα για τη σπουδαιότητα του πρωκτικού οργασμού, ο Μπάμπης μου τα εξομολογήθηκε όλα. Ήθελε λέει να ξαναγίνω το κορίτσι του. Βαρέθηκε λέει να αναζητεί τις φαντασιώσεις του σε περιστασιακές δεκαοχτάρες γκόμενες. Τι σημασία είχε αν εγώ ήμουν σαρανταπέντε ετών 1,70 ύψος και 95 κιλά; ΕΜΕΝΑ ήθελε στις φαντασιώσεις του.


Το μεσημέρι της άλλης μέρας που εγώ τηγάνιζα κεφτέδες, μου φερε ο ακόλαστος τις μπότες του Ζορό, ένα μαστίγιο και μια μάσκα. Έστειλα τα παιδιά στο σχολείο με τη λαδίλα στο κεφάλι και πήρα τα σύνεργα για την αποστολή μου. Ίδια ο Μήτσος ο κλειδαράς έγινα με τα μαραφέτια στα χέρια και βούρ για δουλειά. Διόλου δε με πείραζε που αισθανόμουν σα τον Μήτσο. Όμως ποιος Μήτσος χαίρεται όταν προορίζεται ως θέαμα από την κλειδαρότρυπα;

Με τις ζαρτιέρες στα μπούτια σαν κοκορέτσι άνοιξα τη πόρτα χτυπώντας το μαστίγιο στο πάτωμα. Όταν όμως είδα το Μπάμπη να με κοιτά σα το Μαμαλάκη πριν τη κατάποση, παράτησα το καμτσίκι στο Χολ κι άρχισα να τρέχω σα τη μικρή Τερέζα στις γωνίες. Κλείστηκα στο μπάνιο εκλιπαρώντας για την αξιοπρέπειά μου και ο Μπάμπης πείστηκε να ηρεμήσει με ένα απλό και αθώο δέσιμο.

-Αν σε δέσω μου είπε όλα θα αλλάξουν θα δεις. Θα σ’ αφήνω να βλέπεις Βραζιλιάνικα τα μεσημέρια και δε θ’ αφήνω τις τρίχες μου στο μπάνιο.
Όταν βγήκα μου είπε θολωμένος.
-Δεν είμαι ο Μπάμπης.
Ποιος είσαι του λέω έντρομη.
Ο Βαγγέλης.
-Ποιος Βαγγέλης;
-Ο Βαγγέλης Παπαθανασίου μου κάνει.
Ύστερα με κοίταξε λάγνα και συνέχισε.
-Είμαι ο Βαγγέλης ο υδραυλικός και ήρθα για τις βρύσες του μπάνιου. Όμως εγώ δε θα τις φτιάξω τις βρύσες μου, γνέφει απειλητικά.
-Σωστά πότε τις έφτιαξες; Της κουζίνας θέλουν επισκευή.
-Όχι ήρθα για να σε βιάσω.
Τον έβλεπα να ψάχνει για σχοινί στα ντουλάπια της κουζίνας κι άρχισα να χασμουριέμαι. Στο μεταξύ πήρε τηλέφωνο κι ή μάνα μου και μου δωσε μια συνταγή για ντολμάδες.

Αφού μου έδεσε τα χέρια ψάξαμε μέρος να δεθώ. Δε βρήκαμε και ο Μπάμπης συμβιβάστηκε με μια καρέκλα. Το κάναμε μπροστά στη τραπεζαρία. Χτυπιόταν ο Μπάμπης  πάνω μου, κουτουλούσα το κεφάλι μου στη καρέκλα εγώ. Στο τέλος μου κόλλησε και πενήντα ευρώ στο κούτελο έτσι για να δώσουμε ένα αγοραίο αέρα στην επεισοδιακή μας συνεύρεση. Τώρα που το σκέφτομαι ο μόνος που πρέπει να είχε οργασμό εκείνη τη νύχτα, πρέπει να ήταν η καρέκλα.

Μετά απ’ αυτό ο Μπάμπης δε ξαναμίλησε για ανανέωση κι επιπλέον συνεχίζει ν’ αφήνει τις τρίχες του στο μπάνιο. Στο μεταξύ ενημερώνομαι  πλέον για το σεξ μέσα από διάσημα βιβλία δυσκοίλιων σεξοψυχολόγων. Το προτιμώ να διαβάζω για το σεξ σαν να πρόκειται να αναλύσω μια ουροποιητική κατάσταση, παρά να δεθώ από τον Μπάμπη. Την άλλη φορά προτιμώ να είμαι λυτή για να το σκάσω γρήγορα. Προς το παρόν ξεφεύγω ακόμη με τον Βραζιλιάνο πρωταγωνιστή που έχει και μαλλιά.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More