Η απατημένη σύζυγος του Σβατζενέιγκερ θα πάρει όλα τα λεφτά!




Α ρε κατακαημένη Ελλαδίτσα! Ούτε έναν Schwarzenegger δεν έχεις! Φέρετε μου τον Schwarzenegger να με απατήσει, να με χτυπήσει, να με σύρει στα πατώματα να με βρίσει όσο βαστάει η ψυχή του, να με εξευτελίσει, να μου πάρει νταντάδες για τα παιδιά, να μου τις πηδήξει μέσα στην καταχνιά της μαύρης ζωής μου. Και μετά, ένα ωραίο φωτεινό και απρόσμενο πρωί, να μάθω ότι έχει κι άλλο παράνομο παιδί! Θα πάρω  και διατροφή και θα τον κάνω και βιβλίο. Και σε μια παράφραση της παροιμίας "και κερατάς και κερδισμένος" δεν θα είμαι πια το νούμερο 2 της ζωής του. Αλλά το απωθημένο της ψυχής του. Α ρε κατακαημένε πλούσιε και ισχυρέ Schwarzenegger έλα στην Ελλάδα!

Το θέμα:
Θέλουν να γράψει βιβλίο για την απιστία του Arnold Schwarzenegger
Η ιστορία για τη διπλή ζωή του Arnold Schwarzenegger «πούλησε», γι΄αυτό και οι εκδοτικοί οίκοι θέλουν διακαώς να τη φιλοξενήσουν σε ένα βιβλίο δια χειρός της Maria Shriver. Η απατημένη σύζυγος δέχθηκε πρόταση να γράψει για την απιστία και το εξώγαμο παιδί του Arnie λαμβάνοντας 15 εκατομμύρια δολάρια μόνο για προκαταβολή!

Οι οίκοι ποντάρουν στο γεγονός ότι η Shriver θα δεχθεί να περιγράψει τα γεγονότα από τη δική της πλευρά, αφού η ερωμένη του Arnold Schwarzenegger το έχει κάνει ήδη σε συνέντευξή της.

Για την ώρα δεν έχει πει το «ναι», αλλά εάν κάνει κάτι τέτοιο, τότε η προσφορά θα ξεπεράσει το αντίστοιχο ποσό που έλαβε ο Bill Clinton για την αυτοβιογραφία του με τίτλο «My Life» το 2004!

Πηγή: Newsbeast

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More