Μπορεί να είσαι ξανθιά και να μην το ξέρεις. Αλλά και αν δεν είσαι, γίνε!

Το να είσαι ξανθιά ακόμη κι αν δεν είσαι η Μέρυλιν σου ανοίγει πόρτες. Αρκεί να ξέρεις ποια πόρτα θα χτυπήσεις. Γι’ αυτό όμως υπάρχουν οι μελαχρινές!

Άκουσα άντρα σκηνοθέτη στη τηλεόραση -διάσημος και για τις δραστήριες γυναικοδουλειές του- να λέει ότι αυτό το καιρό του αρέσουν οι μελαχρινές. Όπως λέμε αυτό τον καιρό μ’ αρέσουν τα δίσολα παπούτσια ή ο γάτος του φίλου μου. Δε φταίει βέβαια ο άνθρωπος. Αυτός ένας απλός  καταναλωτής και κατασκευαστής εικόνας είναι. Εγώ όμως μπερδεύομαι η γυναίκα. Υποψιάζομαι ότι ο εν λόγω σκηνοθέτης ως άλλος Τζόρτζ Κλούνει ζει πλέον με τη φαντασίωση να φάει πόρτα από τη μελαχρινή κυρία στη γνωστή διαφήμιση. Θυμήθηκε  και τη Μόνικα Μπελούτσι πολύ θέλει να θολώσει το μάτι του; Όμως όσο το καλοσκέφτομαι νομίζω ότι τελικά αναπόλησε τη χρωματική αρμονία της κάτω και επάνω κορυφής. Κάτι δηλαδή που αν το δεις γυμνό να μη θυμίζει ζωντανή διαμαρτυρία της ομάδας του ΑΡΗ.  Βέβαια εγώ με όλα αυτά άρχισα να μην αισθάνομαι καλά. Άκουγα όλες αυτές τις ανδρικές επιθυμίες και συγκλονιζόμουν. Άνδρας ασύστολα γοητευτικός, που διαμορφώνει τις τηλεοπτικές μας συνειδήσεις μου λέει κατάμουτρα ότι θα με «φτύσει» για μια μελαχρινή. Τι να κάνω λοιπόν η διχασμένη φασιονίστας; Τεράστιο το δίλημμα ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι  η μόδα επιτάσσει καστανές κι εγώ βαφόμουν ξανθιά, γιατί άρεσαν στους gay φίλους μου κι όσο να ‘ναι οι gay κάτι παραπάνω ξέρουν από άντρες. Μακάριζα βέβαια τον εαυτό μου που δε ήθελα να κάνω καριέρα στη τηλεόραση και δε θα πεφτα στην ανάγκη του συγκεκριμένου σκηνοθέτη. Που αυτομάτως σήμαινε ότι δε θ’ αναγκαζόμουν να βάψω τα μαλλιά μου μαύρα. Γιατί όσο το σκεφτόμουν, ως ξανθιά τα έχεις όλα.

1ον. Είσαι το απωθημένο του κουμπάρου.
2ον Συγχύζεις τη κουμπάρα.
Επιπλέον όταν κλείνεις ραντεβού με τους φίλους σου και συ βρίσκεσαι στο γνωστό σκοτεινό μπαρ παρέα με το λατρευτό καραφλό συνοδό σου, όλοι ψάχνουν Εσένα για να σας εντοπίσουν. Με λίγα λόγια γίνεσαι το κέντρο της προσοχής. Χώρια που αν δε ξέρεις που βρίσκονται τα Καρπάθια Όρη δικαιολογείσαι αμέσως λόγω οξυζενέ ή γίνεσαι ανέκδοτο και αποθεώνεσαι. Γιατί το να είναι ξανθιά μια γυναίκα στην Ελλάδα σημαίνει ότι έχει το κατάλληλο διαβατήριο για τις δημόσιες σχέσεις της. Επίσης σημαίνει ότι βρίσκει πιο εύκολα ταξί,
ότι μπορεί να βγει Μις Γιάνκ ή να φάει αστακό στις Τζιτζιφιές κρατώντας συντροφιά σε παράγοντες των Αθηνών.
Είμαι ξανθιά σημαίνει τρίβομαι στις κουβέρτες μέχρι να πάθω ηλεκτροστατικό σοκ.
Χουζουρεύω μέσα σε μια αντρική αγκαλιά νιαουρίζοντας υπό την μουσική υπόκρουση των Στρούμφ. Μ’ αρέσουν τα γλειφιτζούρια και χορεύω τσιφτετέλι κάτω απ’ το φως των προβολέων.Είμαι ξανθιά σημαίνει επίσης ότι λατρεύω τα παιδιά -όχι
 τα δικά μου αλλά τα ξένα-για να παίζουμε μαζί τραμπάλα στο πάρκο.
Σημαίνει ακόμη πως ξετρελαίνομαι να κάνω στριπτίζ στο μισοσκόταδο για ν’ αντανακλούν οι χρυσές μου τρίχες ως βεγγαλικό στο μάτι του ηδονοβλεψία που θα με παρακολουθεί εκστατικός, να τινάζω την πλούσια χαίτη μου.
Στο σινεμά είμαι πυρηνικός φυσικός αλλά ενίοτε χρειάζομαι και την βοήθεια ενός αντρούκλα με μούσκουλα για να μου βάλει μπρος το πλυντήριο.
Λατρεύω την οικολογία και τρώω κινέζικο με χάρη χωρίς να μου πετάγεται η ουρά του φιδιού στη μύτη.
Και πάλι στο σινεμά,  γίνομαι συχνά, θύμα βιασμού γιατί εκτός από κίτρινο μαλλί διαθέτω και στήθος λεχώνας σε κατάσταση μαστίτιδας. Επίσης ο ψυχοπαθής δολοφόνος κυνηγάει εμένα για να φτιάξει καινούργια τσάντα και ο υστερικός σκηνοθέτης βάζει εμένα να τσιρίζω για να συνοδεύσω το αίμα των μαύρων θυμάτων.
Στη διαφήμιση έχω υπέροχα πόδια για καλσόν αλλά άμα κάτσει, πουλάω με τον πισινό μου και διάσημο ποτό για να γίνω ύστερα σταρ του σινεμά.
Οι ξανθιές κάνουν τα πάντα.Πάνε παντού και με όλα. Όχι σαν την ΚΟΚΑ -ΚΟΛΑ.
Μ’ αυτή πρώτον  εξαναγκάζεσαι να φέρεσαι σα μπυρομανής γερμανός τουρίστας και δεύτερον κάποτε χορταίνεις.
Με τις ξανθιές όμως δεν σταματάς πουθενά. Είναι σταρ, μοιραίες, αρχοντοκυρίες και ταυτόχρονα αφελείς και επιπόλαιες. Όλες μοιάζουν και παράλληλα διαφέρουν. Βλέπετε το σταρ σύστεμ της αντιμετωπίζει σα να παράγονται  από την ίδια φάμπρικα. Σαν τσίχλες ίδιου μεγέθους και σχήματος με διαφορετικό όμως άρωμα. Αυτό δεν είναι κακό. Έχοντας ξανθές τρίχες υποδηλώνεις έμμεσα στο αρσενικό, πως είσαι ικανή για χίλιους δυο ρόλους Είσαι δηλαδή γυναίκα για παραπλάνηση. Άρα επικίνδυνη. Και ο εκπαιδευμένος ανήρ, πιστέψτε με πιάνει το μήνυμα αμέσως. Αλλά να παραγγέλνουμε στον κομμωτή μας τα μαλλιά μας με την ίδια ευκολία που ζητάμε απ’ το delivery boy πίτσα της μισής ώρας; Αυτό παραπάει .Άλλωστε ο ελληνικός ήλιος αποδεικνύεται πολλές φορές ο πιο κακός σκηνοθέτης καθώς αποκαλύπτει την μεσογειακή μελαχρινή σου φύση ακριβώς την ώρα που αναδεικνύει τις υποτιθέμενες σκανδιναβικού τύπου τρίχες σου. Τελικά κουκλίτσες μου φιλοσοφήστε το κατά πως σας βολεύει και δείτε ότι το μύθο της ξανθιάς δεν είναι ανάγκη να τον αποκτήσεις κάτ ω από αλλεπάλληλες στρώσεις ξανθιστικής κρέμας  όταν αυτή δε σε θέλει. Γεννιέσαι μ’ αυτόν και τον φωτίζεις με τη προσωπικότητά σου.
Για αυτό πολλές φορές, περισσότερο ξανθιές φαντάζουν κάποιες μυθικές γυναίκες όπως η Ζωζώ Σαπουντσάκη, η Μάρθα Καραγιάννη, η Σπεράντσα Βρανά, η Σοφία Λόρεν και η Λιζ Τέηλορ παρά γνωστές "σελέμπριτες" της Αθήνας και των μεγαλουπόλεων που θυμίζουν οξυζενέ με πόδια.

                   Υπογράφει μια…. προσφάτως μελαχρινή....
                                                                       νιαααάου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More