Δραστική κρέμα χεριών για κουρασμένα χέρια μόνο με 1 ευρώ και 30 λεπτά!




Επιτέλους ησύχασα. Βρήκα την κρέμα χεριών που αναπλάθει τα κουρασμένα μου χέρια από απορρυπαντικά χλωρίνες και κάθε είδους καθαριστικό που μου υποσχόταν καλύτερη ζωή αν κατάφερνα να έχω συνεχώς το σπίτι μου καθαρό και αποστειρωμένο. Το μόνο που κατάλαβα όμως από αυτό το κυνήγι της απορρυπαντικής ευτυχίας είναι ότι τα χέρια μου τσακιστήκανε. Κι επιπλέον το σπίτι είναι σαν ένα μεγάλο στόμα που καταπίνει απορρυπαντικά και τα θέλει σερβιρισμένα μόνο από τα χεράκια μου. Αλλά τα χεράκια μου δεν αντέχουν άλλο. Εδώ και καιρό φοράω πλέον γάντια αλλά άλλαξα κυνήγι. Κυνηγάω πλέον την ιδανική κρέμα που θα μου αναπλάσει τα χέρια. Βρήκα την πρώτη και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό. Σας δίνω την συνταγή που είναι πανεύκολη και πάμφθηνη. Θα χρειαστείτε γλυκερίνη που θα βρείτε πανεύκολα σε οποιοδήποτε φαρμακείο και στοιχίζει μόνο ένα ευρώ. Το άλλο εύκολο συστατικό που απαιτείται είναι άσπρο ξύδι. Θα το βρείτε από 30 λεπτά έως και 1,70 στα σούπερ μάρκετ. Καλή επιτυχία.

  • 1 κουταλιά της σούπας γλυκερίνη
  • 3 κουταλιές της σούπας ξύδι λευκό.
Το αναμιγνύεται και ότι περισσέψει το βάζετε στο ψυγείο.

Προσωπικά μου tips.
Βάζω όποτε το έχω ανάγκη. Εγώ πρόσθεσα και γιαούρτι στην συνταγή γιατί έχει ανακουφιστικές και αναζωογονητικές ιδιότητες. Δεν είναι τυχαίο που το βάζουμε στο δέρμα μας όποτε παθαίνουμε ηλιακά εγκαύματα. Καμιά φορά ιδιαίτερα το βράδυ βάζω απο πάνω μια στρώση φυτική βαζελίνη με καλέντουλα και βιταμίνη Ε. Η ανάπλαση είναι γρήγορη και το κυριότερο βλέπω τα χέρια όπως μου αρέσει να τα βλέπω. Χωρίς ραγίσματα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More