Ο οργασμός, δεν ήταν της αγελάδας. Ήταν δικός μου.

Ρεπορτάζ- επιμέλεια Ζωή Κυροπούλου: Δημοσιευμένο στο "Close up"


Είμαι η Τούλα ετών 29. Γόνος μικροαστικής οικογένειας με καταγωγή απ΄ το Παλιούρι…Ημαθίας και master στη Νομική. Εδώ και χρόνια με τρώει ο νεροχύτης στο δίπατο του Τάσου του μαρμαρά.
Από τότε που παντρεύτηκα περισσότερο βλέπω τον νεροχύτη παρά τον Τάσο. Νοιώθω μια άρρηκτη σχέση να με συνδέει με τούτον δω τον μπάγκο. Εκεί τρώω στα όρθια όταν σερβίρω στα παιδιά χυμό καρότου, εκεί μαγειρεύω, εκεί με πηδάει κι ο Τάσος στα ημίχρονα. Καμιά φορά, όταν ο Τάσος θέλει να πρωτοτυπήσει, βλέπω και τον κουβά με το νερό της χλωρίνης ανάποδα.

Τώρα τελευταία το στεφάνι μου μου παραπονέθηκε πως είμαι ανοργασμική. Με απείλησε πως θα πάει με τη Χαρούλα την κομμώτρια και μου ΄κλεισε την πόρτα στα μούτρα.
Τι είναι αυτός ο οργασμός; Η πεθερά μου που ήξερε με πήρε στο τηλέφωνο αλαφιασμένη:
 -       Μωρή τι είναι αυτά τα πράματα που μου’ πε το παιδί; Δυό μέτρα άντρας κ΄ έρεψε το παιδάκι μου από τη στέρηση. Εμείς έτσι στο δώσαμε;
Στο καπάκι μου΄ δωσε το τηλέφωνο του Σεξοψυχολόγου που πηγαίνει εκείνη για τις ορμόνες της.

Έβαλα τα καλά μου και μια και δυό χτύπησα την πόρτα του γιατρού. Κάθισα αλαφιασμένη στην καρέκλα και είπα με ύφος Κινέζας που χάθηκε στην Τσιμισκή.
-         Δεν έχω οργασμό. Βοηθήστε με.
-         Ξέρεις τι είναι ο οργασμός; μου λέει εκείνος ψύχραιμα με το πιο γλυκό του χαμόγελο.
Σιωπή.
-         Ξέρεις; επιμένει.
-         Μπορώ να σας πω αν θέλετε πόσες τρύπες έχει ο νεροχύτης.
Αγνόησε τον πανικό μου και άρχισε:
-         H λέξη οργασμός προέρχεται από το ρήμα οργέω οργώ και σημαίνει φωνάζω με τα χέρια ψηλά
-         Θα τρελαθώ του λέω. Μέσ΄ στο σπίτι βρίσκομαι σε συνεχή οργασμό πότε με τα παιδιά και πότε με τον Τάσο.
Με κοίταξε με νόημα. Μάλλον ήταν σίγουρος πως πήγα εκεί για να θεραπεύσω κάποια υποβόσκουσα νοητική υστέρηση.

 
Τον άκουσα να μου μιλά με την υπέροχη στεντόρεια φωνή του:   
-      Η μεγαλύτερη μελέτη που έγινε ποτέ για τον οργασμό παρουσιάστηκε στην Αμερική από τον E.Lawman. Από ένα δείγμα 3.500 ανδρών και γυναικών με διαφορετικές εθνικές καταβολές, διαφορετικές θρησκείες, διαφορετικές κοινωνικές και οικονομικές τάξεις προέκυψαν ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Οι γυναίκες που αντιμετώπιζαν σοβαρά οικονομικά προβλήματα είχαν αντίστοιχα προβλήματα οργασμού σ’ ένα ποσοστό 27%. Στην μεσαία οικονομική τάξη οι γυναίκες είχαν προβλήματα οργασμού σ’ ένα ποσοστό 24%. Στις οικονομικά εύπορες γυναίκες, το ποσοστό αυτό κατέβαινε θεαματικά στο 20%. Άρα στην ακολουθία άποροι – μεσαία τάξη – εύποροι έχουμε μία ακριβή αντιστοιχία ως προς το μέγεθος του προβλήματος. Είναι άλλωστε φυσικό μια γυναίκα που δεν έχει χρήματα να πληρώσει το ενοίκιο να μην μπορεί να πει -τώρα θα χαλαρώσω- κάνοντας έρωτα.

Άθελά μου σκέφτηκα την αγωνία μου κάθε φορά που βλέπω τον γιο μου να τρώει κρέμα. Μετράω τις μπουκιές του παρακαλώντας να περισσέψει μια στάλα για την ενυδάτωση του προσώπου μου.
Διέκοψε πάλι την σκέψη μου η φωνή του γιατρού:
    -    Στην ίδια μελέτη που σου προανέφερα, οι γυναίκες πού δεν είχαν τελειώσει το Δημοτικό αντιμετώπιζαν δυσκολίες στον οργασμό σε ποσοστό 30% σε αντίθεση με τις γυναίκες που είχαν τελειώσει ήδη το Μεταπτυχιακό τους και αντιμετώπιζαν δυσκολίες σε ποσοστό που άγγιζε μόλις  το 13% . Η έρευνα αυτή δείχνει με τον πιο θριαμβευτικό τρόπο την συμβολή της αυτοεκτίμησης στην επίτευξη του οργασμού!

Μετά απ΄ όλα αυτά πήγα στο σπίτι μου και κοίταξα το πτυχίο που΄χα κορνιζάρει στον τοίχο. ΄΄Αχ και να΄ξερα την πραγματική σου αξία όταν ήμουν φοιτήτρια! Μόλις θα συστηνόμουν με κάποιον άντρα θα του το κολλούσα στα μούτρα΄΄. ΄΄Αλλά και πάλι, αν είναι έτσι΄΄, αναρωτιέμαι, ΄΄η Χαρούλα, που είναι απόφοιτη της τρίτης Δημοτικού, γιατί έχει κάνει ευτυχισμένους όλους τους άντρες του τετραγώνου;΄΄

Την επόμενη ημέρα ο γιατρός μου μίλησε για τον κολπικό και τον κλειτοριδικό οργασμό.
-         Σήμερα η Επιστήμη γνωρίζει ότι η κλειτορίδα είναι απλώς η κορυφή ενός αντεστραμμένου βουνού. Απ’ αυτή την κορυφή που είναι το κέντρο της ηδονής διαχέονται όλες οι αισθήσεις στο υπόλοιπο σώμα. Άρα η αίσθηση της ηδονής δια μέσου της κλειτορίδας ή του κόλπου είναι ίδια απλώς διαφέρει η συχνότητα.

-         Το 99% των γυναικών έχει κλειτοριδικό οργασμό, πολλές γυναίκες όμως δεν ξέρουν καν ποια είναι η κλειτορίδα τους… αγνοώντας όμως το σώμα τους αδυνατούν να διεκδικήσουν τον οργασμό τους… Δεν είναι λίγες εκείνες που έχουν ταυτίσει το αιδοίο τους με την ανάπτυξη μικροβίων, το αίμα της περιόδου και της οδύνες του τοκετού. Χρόνια τώρα οι γυναίκες περιμένουν τον ιδανικό εραστή που θα τις ανεβάσει στον έβδομο ουρανό. Όμως πρώτα εκείνες πρέπει να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και να γνωρίσουν το σώμα τους. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο αυτό που αποκαλύπτει η επιστημονική εμπειρία. Ό,τι δηλαδή οι γυναίκες που αυτοϊκανοποιούνται ξέρουν πώς να φτάνουν στον οργασμό συντροφιά με το ταίρι τους.
 
Ανέφερα εκστατική τα όσα μαγικά μου είπε ο γιατρός στο Τάσο. Με κοίταξε μ΄εκείνο το αντισεξουαλικό του ύφος, που θυμίζει την πεθερά μου. Μ΄έπιασαν ρίγη κρυάδας. Η αποθέωση ήταν όταν του μίλησα για την κλειτορίδα.
-         Μη τους ακούς τους γιατρούς μου λέει. Όλοι βλακείες λένε. Ας ήμουν εγώ πρόεδρος του ΟΠΑΠ και θα σου΄ λεγα εγώ. Όλα τα παιχνίδια στημένα είναι κορίτσι μουουουουου. Ξύπνα. Για κοίτα ένας γιατρός ρε!!. Ύστερα θέλει να σου μάθει και τον οργασμό.

Τον χάζευα έτσι όπως κοιτούσε τις αγαπημένες του πορνοταινίες. Αφέθηκα σιγά σιγά στο θέαμα. Και εκεί όμως έπαθα κρίση. Στήθη ως ακυβέρνητα αερόστατα μονοπωλούν το τεράστιο μάτι της κάμερας. Γυναίκες με σακούλες σιλικόνης θυμίζουν γυμνές κορασίδες του Συλλόγου Ποντίων Κυριών καθώς παραληρούν χορεύοντας κότσαρι πάνω στον Κωστίκα και τον Γιωρίκα που, σαν πολυμήχανοι μετανάστες, σκάρωσαν πάλι την μαγική ευρεσιτεχνία που μεγαλώνει… την οικογένεια. Τα ξεφωνητά δε των γυναικών, όχι μόνο δεν μ’ έπειθαν ότι είχαν οργασμό, αλλά με διαβεβαίωναν για στομαχικές διαταραχές. Διαταραχές που οφείλονταν στο υπερβολικό μέγεθος του αντρικού μορίου, το οποίο ευχαρίστως θα δώριζα στη μάνα μου για ν’ ανοίξει το ιδανικό φύλο για πίττα. Ύστερα χάζευα τις διαφημίσεις που είχαν σαφείς και ξεκάθαρους υπαινιγμούς στον γυναικείο οργασμό. Από γιαούρτι μέχρι παγωτό. Φούντωνε μέσα μου μια ακατάσχετη επιθυμία ν’ αρπάξω τον άνηθο και να χτυπήσω αλύπητα το πιο θανατηφόρο τζατζίκι. Όταν δε πήρα το παγωτό, τρώγοντας όλο νόημα τους ξηρούς καρπούς με την διπλή σοκολάτα, ανασηκώνοντας αινιγματικά το ένα μου φρύδι στον καλό μου, εκείνος με κοίταξε αξιολύπητα και μου δήλωσε γεμάτος αγανάκτηση ότι η σχέση μου με το φαγητό αρχίζει να γίνεται κτηνώδης.
Περιέγραψα την κατάσταση στον γιατρό μου και κούνησε γεμάτος κατανόηση το κεφάλι. Άρχισε να μου μιλάει και τον άκουσα με προσοχή:
-     Ένας άλλος παράγοντας δυσκολίας στην επίτευξη του οργασμού είναι οι ενοχές που ταλαιπωρούν μία γυναίκα γιατί η εικόνα που έχει για τον εαυτό της δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της. Για παράδειγμα θεωρεί το σώμα της είτε άσχημο είτε ανίκανο να προκαλέσει τον πόθο.
Σύμφωνα με τις στατιστικές πάντως οι παντρεμένες παρουσιάζονται να υποφέρουν λιγότερο απ’ αυτό το σύνδρομο ενοχής καθώς φαίνονται να έχουν πρόβλημα οργασμού σ’ ένα ποσοστό μόλις 22% την στιγμή που οι χωρισμένες ταλαιπωρούνται σ’ ένα ποσοστό 25% και οι ανύπαντρες σ’ ένα ποσοστό 28%. Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν λοιπόν ότι, οι παντρεμένες εκτιμούν πολύ περισσότερο το κορμί τους, γιατί το εκθέτουν πολύ συχνότερα μπροστά σ’ έναν άνδρα και γιατί το μοιράζονται με τον σύντροφό τους σ’ ένα κλίμα εμπιστοσύνης…. έχουν λοιπόν την ευκαιρία να γνωρίζουν πολύ καλύτερα το σώμα τους και να το εκτιμούν γι’ αυτό που είναι. Από την άλλη ψυχολογικές πιέσεις που μπορεί να υποστεί μια γυναίκα γίνονται πολλές φορές αφορμή να διακοπεί η ικανότητα οργασμού. Η απιστία του συντρόφου, ο ερχομός ενός παιδιού, η συμβίωση του ζευγαριού μ’ έναν υπερήλικα, ακόμα και η αποτυχία της προηγούμενης μέρας να στείλει η γυναίκα το παιδί της σχολείο  στην ώρα του, μπορούν να στραγγαλίσουν την επιθυμία της. Αυτό όμως δεν πρέπει να της προκαλεί ενοχές, είναι αναμενόμενο να συμβεί, ακριβώς όπως μπορεί να συμβεί και σ’ έναν άνδρα, γιατί και εκείνος δεν έχει πάντα εγγυημένη και ακλόνητη στύση.
 

Στο γυρισμό αποφάσισα να πάρω τη μάνα μου στο τηλέφωνο για να ξεστομίσω την ερώτηση που δεν τολμούσα χρόνια να τις κάνω.
-         Μάνα είχες οργασμούς;
-          Οργασμούς παιδί μου όχι. Δυό στρέμματα ελιές και τη γαϊδούρα της γιαγιάς σου είχα και τα έδωκα στον προκομμένο τον πατέρα σου από τα προξενιά ακόμα.
Μ΄έπιασε το κεφάλι μου της έκλεισα το τηλέφωνο και άνοιξα το βίντεο. Στρώθηκα στον καναπέ και σκέφτηκα απογοητευμένη πως χρόνια ολόκληρα προσπαθούσα να ζήσω αυτό το παραμύθι που λέγεται γυναικείος οργασμός. Ξεσήκωνα κάθε ηρωίδα ταινίας ή νουβέλας μιας απλής διαφήμισης ή της κοσμικής ζωής. Επιτέλους πού ήταν ο έβδομος ουρανός; Δυστυχώς δεν εύρισκα απάντηση. Και καμία μα καμία φίλη μου δεν ήταν διαθέσιμη να μου απαντήσει. Ήταν απασχολημένες με τους δικούς τους υπέροχους, ανεπανάληπτους και ανυπέρβλητους οργασμούς. Στόχος τους; Η κατάκτηση ενός ακόμη.




Όλη αυτή η αγωνία σταμάτησε εντελώς τυχαία όταν συνειδητοποίησα πως έβλεπα την ταινία ΄΄Ο Οργασμός της Αγελάδας΄΄. Βλέποντας με το στόμα ορθάνοιχτο και με τα πατατάκια στα μετέωρα χέρια μου αντιλήφθηκα αίφνης την πλάνη στην οποία είχα καταπέσει. Ποτέ στην ζωή μου δεν είχα δει πιο φυσικό, πιο οικείο, πιο αναγνωρίσιμο οργασμό. Και ήταν ο δικός μου! Τόσα χρόνια λοιπόν βίωνα απανωτούς οργασμούς χωρίς να το έχω πάρει καν είδηση. Έψαχνα το ιδανικό σε φανταστικές ηρωίδες και η αλήθεια βρισκόταν μπροστά μου.

Ήταν φανερό, ταυτίστηκα με την αγελάδα! Γιατί μόνο εγώ κι αυτή είχαμε τον πιο γνήσιο, τον πιο ανεπιτήδευτο, τον πιο αθώο οργασμό. Μόνο που αυτή είχε επίγνωση τι της συνέβαινε ενώ εγώ όχι.

Εκείνο το βράδυ αναλογίστηκα πόσο λίγοι κι ανόητοι φανήκαμε και οι δυό μας μπροστά στην αγελάδα. Και όταν λέω οι δυό μας αναφέρομαι στον άντρα μου κι εμένα. Όπως και να ΄χει τώρα χώρισα τον άντρα μου και ερωτεύτηκα τον σεξοθεραπευτή μου. Κάθε βράδυ βάζω τα παιδιά για ύπνο και τη στήνω έξω από την πόρτα του σπιτιού του. Κάθε βράδυ εκείνος παίρνει τηλέφωνο την αστυνομία και με παίρνουν σηκωτή. Όμως εγώ δεν συγκινούμαι από τέτοια. Κοιτάζω τους δεσμοφύλακες μου με το αινιγματικό ύφος που έχω όταν τρώω παγωτό και τους τραγουδώ. Πρέπει να σπάσουμε τις αλυσίδες.


 



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More