Δεν είναι η πρώτη φορά που η επιτυχημένη παράσταση των Ρήγα - Αποστόλου, τα «Κορίτσια με τα μαύρα», προκαλεί αντιδράσεις.
Η μητρόπολη Ξάνθης με ανακοίνωση της επικρίνει την παράσταση με σκληρούς χαρακτηρισμούς: «Εάν στην Ελλάδα παρουσιάζονται τέτοιου είδους έργα πού ειρωνεύονται τα όσια και τα ιερά της πίστεώς μας και υπάρχουν χριστιανοί Έλληνες πού πληρώνουν για να χειροκροτήσουν, να ψυχαγωγηθούν, αυτό νομίζω ότι είναι κατάντημα. Εάν η πατρίδα μας περνάει μία κρίση η οποία είναι πρωτίστως ηθική, πνευματική και έπειτα οικονομική, ώστε άλλοι λαοί να μας «δείχνουν» και να εκφράζονται περιφρονητικά για εμάς, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις ευθύνες πού έχουμε γι' αυτόν εδώ τον τόπο, την ιστορία του, αλλά και το μέλλον του.
Εκφράζοντας τις αντιρρήσεις μας για την παρουσίαση του έργου στην πόλη μας, ακούσαμε τον αντίλογο, ότι το έργο παρουσιάστηκε και μάλιστα με επιτυχία σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.
Απαντούμε ότι εδώ είναι Θράκη, είναι Ξάνθη, εδώ είναι σύνορα, όρια μιας περιοχής με ιδιαιτερότητες και για τον λόγο αυτό απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από όλους μας. Θα θυμίσω τον σάλο που προκλήθηκε από τα Μέσα Ενημέρωσης σε πανελλήνιο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο μετά από περιστατικό πού συνέβη με ηθοποιό πριν μερικά χρόνια στον αυλόγυρο ενός τεμένους στα Πομακοχώρια της ορεινής περιοχής.
Είναι απαράδεκτο Χριστιανοί Ορθόδοξοι να επισκεπτόμαστε τα μοναστήρια και παράλληλα να πληρώσουμε εισιτήριο για να δούμε αυτή την παράσταση και να χειροκροτούμε τα ανόσια».
Η μητρόπολη Ξάνθης με ανακοίνωση της επικρίνει την παράσταση με σκληρούς χαρακτηρισμούς: «Εάν στην Ελλάδα παρουσιάζονται τέτοιου είδους έργα πού ειρωνεύονται τα όσια και τα ιερά της πίστεώς μας και υπάρχουν χριστιανοί Έλληνες πού πληρώνουν για να χειροκροτήσουν, να ψυχαγωγηθούν, αυτό νομίζω ότι είναι κατάντημα. Εάν η πατρίδα μας περνάει μία κρίση η οποία είναι πρωτίστως ηθική, πνευματική και έπειτα οικονομική, ώστε άλλοι λαοί να μας «δείχνουν» και να εκφράζονται περιφρονητικά για εμάς, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις ευθύνες πού έχουμε γι' αυτόν εδώ τον τόπο, την ιστορία του, αλλά και το μέλλον του.
Εκφράζοντας τις αντιρρήσεις μας για την παρουσίαση του έργου στην πόλη μας, ακούσαμε τον αντίλογο, ότι το έργο παρουσιάστηκε και μάλιστα με επιτυχία σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.
Απαντούμε ότι εδώ είναι Θράκη, είναι Ξάνθη, εδώ είναι σύνορα, όρια μιας περιοχής με ιδιαιτερότητες και για τον λόγο αυτό απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από όλους μας. Θα θυμίσω τον σάλο που προκλήθηκε από τα Μέσα Ενημέρωσης σε πανελλήνιο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο μετά από περιστατικό πού συνέβη με ηθοποιό πριν μερικά χρόνια στον αυλόγυρο ενός τεμένους στα Πομακοχώρια της ορεινής περιοχής.
Είναι απαράδεκτο Χριστιανοί Ορθόδοξοι να επισκεπτόμαστε τα μοναστήρια και παράλληλα να πληρώσουμε εισιτήριο για να δούμε αυτή την παράσταση και να χειροκροτούμε τα ανόσια».
Δεν είναι η πρώτη φορά που η επιτυχημένη παράσταση των Ρήγα - Αποστόλου, τα «Κορίτσια με τα μαύρα», προκαλεί αντιδράσεις.
Η μητρόπολη Ξάνθης με ανακοίνωση της επικρίνει την παράσταση με σκληρούς χαρακτηρισμούς: «Εάν στην Ελλάδα παρουσιάζονται τέτοιου είδους έργα πού ειρωνεύονται τα όσια και τα ιερά της πίστεώς μας και υπάρχουν χριστιανοί Έλληνες πού πληρώνουν για να χειροκροτήσουν, να ψυχαγωγηθούν, αυτό νομίζω ότι είναι κατάντημα. Εάν η πατρίδα μας περνάει μία κρίση η οποία είναι πρωτίστως ηθική, πνευματική και έπειτα οικονομική, ώστε άλλοι λαοί να μας «δείχνουν» και να εκφράζονται περιφρονητικά για εμάς, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις ευθύνες πού έχουμε γι' αυτόν εδώ τον τόπο, την ιστορία του, αλλά και το μέλλον του.
Εκφράζοντας τις αντιρρήσεις μας για την παρουσίαση του έργου στην πόλη μας, ακούσαμε τον αντίλογο, ότι το έργο παρουσιάστηκε και μάλιστα με επιτυχία σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.
Απαντούμε ότι εδώ είναι Θράκη, είναι Ξάνθη, εδώ είναι σύνορα, όρια μιας περιοχής με ιδιαιτερότητες και για τον λόγο αυτό απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από όλους μας. Θα θυμίσω τον σάλο που προκλήθηκε από τα Μέσα Ενημέρωσης σε πανελλήνιο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο μετά από περιστατικό πού συνέβη με ηθοποιό πριν μερικά χρόνια στον αυλόγυρο ενός τεμένους στα Πομακοχώρια της ορεινής περιοχής.
Είναι απαράδεκτο Χριστιανοί Ορθόδοξοι να επισκεπτόμαστε τα μοναστήρια και παράλληλα να πληρώσουμε εισιτήριο για να δούμε αυτή την παράσταση και να χειροκροτούμε τα ανόσια».
Η μητρόπολη Ξάνθης με ανακοίνωση της επικρίνει την παράσταση με σκληρούς χαρακτηρισμούς: «Εάν στην Ελλάδα παρουσιάζονται τέτοιου είδους έργα πού ειρωνεύονται τα όσια και τα ιερά της πίστεώς μας και υπάρχουν χριστιανοί Έλληνες πού πληρώνουν για να χειροκροτήσουν, να ψυχαγωγηθούν, αυτό νομίζω ότι είναι κατάντημα. Εάν η πατρίδα μας περνάει μία κρίση η οποία είναι πρωτίστως ηθική, πνευματική και έπειτα οικονομική, ώστε άλλοι λαοί να μας «δείχνουν» και να εκφράζονται περιφρονητικά για εμάς, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις ευθύνες πού έχουμε γι' αυτόν εδώ τον τόπο, την ιστορία του, αλλά και το μέλλον του.
Εκφράζοντας τις αντιρρήσεις μας για την παρουσίαση του έργου στην πόλη μας, ακούσαμε τον αντίλογο, ότι το έργο παρουσιάστηκε και μάλιστα με επιτυχία σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.
Απαντούμε ότι εδώ είναι Θράκη, είναι Ξάνθη, εδώ είναι σύνορα, όρια μιας περιοχής με ιδιαιτερότητες και για τον λόγο αυτό απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από όλους μας. Θα θυμίσω τον σάλο που προκλήθηκε από τα Μέσα Ενημέρωσης σε πανελλήνιο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο μετά από περιστατικό πού συνέβη με ηθοποιό πριν μερικά χρόνια στον αυλόγυρο ενός τεμένους στα Πομακοχώρια της ορεινής περιοχής.
Είναι απαράδεκτο Χριστιανοί Ορθόδοξοι να επισκεπτόμαστε τα μοναστήρια και παράλληλα να πληρώσουμε εισιτήριο για να δούμε αυτή την παράσταση και να χειροκροτούμε τα ανόσια».
Δεν είναι η πρώτη φορά που η επιτυχημένη παράσταση των Ρήγα - Αποστόλου, τα «Κορίτσια με τα μαύρα», προκαλεί αντιδράσεις.
Η μητρόπολη Ξάνθης με ανακοίνωση της επικρίνει την παράσταση με σκληρούς χαρακτηρισμούς: «Εάν στην Ελλάδα παρουσιάζονται τέτοιου είδους έργα πού ειρωνεύονται τα όσια και τα ιερά της πίστεώς μας και υπάρχουν χριστιανοί Έλληνες πού πληρώνουν για να χειροκροτήσουν, να ψυχαγωγηθούν, αυτό νομίζω ότι είναι κατάντημα. Εάν η πατρίδα μας περνάει μία κρίση η οποία είναι πρωτίστως ηθική, πνευματική και έπειτα οικονομική, ώστε άλλοι λαοί να μας «δείχνουν» και να εκφράζονται περιφρονητικά για εμάς, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις ευθύνες πού έχουμε γι' αυτόν εδώ τον τόπο, την ιστορία του, αλλά και το μέλλον του.
Εκφράζοντας τις αντιρρήσεις μας για την παρουσίαση του έργου στην πόλη μας, ακούσαμε τον αντίλογο, ότι το έργο παρουσιάστηκε και μάλιστα με επιτυχία σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.
Απαντούμε ότι εδώ είναι Θράκη, είναι Ξάνθη, εδώ είναι σύνορα, όρια μιας περιοχής με ιδιαιτερότητες και για τον λόγο αυτό απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από όλους μας. Θα θυμίσω τον σάλο που προκλήθηκε από τα Μέσα Ενημέρωσης σε πανελλήνιο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο μετά από περιστατικό πού συνέβη με ηθοποιό πριν μερικά χρόνια στον αυλόγυρο ενός τεμένους στα Πομακοχώρια της ορεινής περιοχής.
Είναι απαράδεκτο Χριστιανοί Ορθόδοξοι να επισκεπτόμαστε τα μοναστήρια και παράλληλα να πληρώσουμε εισιτήριο για να δούμε αυτή την παράσταση και να χειροκροτούμε τα ανόσια».http://www.protothema.gr/life-style/politismos/article/?aid=141296
Η μητρόπολη Ξάνθης με ανακοίνωση της επικρίνει την παράσταση με σκληρούς χαρακτηρισμούς: «Εάν στην Ελλάδα παρουσιάζονται τέτοιου είδους έργα πού ειρωνεύονται τα όσια και τα ιερά της πίστεώς μας και υπάρχουν χριστιανοί Έλληνες πού πληρώνουν για να χειροκροτήσουν, να ψυχαγωγηθούν, αυτό νομίζω ότι είναι κατάντημα. Εάν η πατρίδα μας περνάει μία κρίση η οποία είναι πρωτίστως ηθική, πνευματική και έπειτα οικονομική, ώστε άλλοι λαοί να μας «δείχνουν» και να εκφράζονται περιφρονητικά για εμάς, θα πρέπει να αναλογιστούμε τις ευθύνες πού έχουμε γι' αυτόν εδώ τον τόπο, την ιστορία του, αλλά και το μέλλον του.
Εκφράζοντας τις αντιρρήσεις μας για την παρουσίαση του έργου στην πόλη μας, ακούσαμε τον αντίλογο, ότι το έργο παρουσιάστηκε και μάλιστα με επιτυχία σε πολλές πόλεις της Ελλάδας.
Απαντούμε ότι εδώ είναι Θράκη, είναι Ξάνθη, εδώ είναι σύνορα, όρια μιας περιοχής με ιδιαιτερότητες και για τον λόγο αυτό απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από όλους μας. Θα θυμίσω τον σάλο που προκλήθηκε από τα Μέσα Ενημέρωσης σε πανελλήνιο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο μετά από περιστατικό πού συνέβη με ηθοποιό πριν μερικά χρόνια στον αυλόγυρο ενός τεμένους στα Πομακοχώρια της ορεινής περιοχής.
Είναι απαράδεκτο Χριστιανοί Ορθόδοξοι να επισκεπτόμαστε τα μοναστήρια και παράλληλα να πληρώσουμε εισιτήριο για να δούμε αυτή την παράσταση και να χειροκροτούμε τα ανόσια».http://www.protothema.gr/life-style/politismos/article/?aid=141296
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου