Γιατί χασμουριέται η Jennifer Lopez;



Τώρα θέλετε να μάθετε στα σοβαρά γιατί χασμουριέται η Τζένιφερ Λοπέζ; Κουβαλάτε και εσείς την ίδια τρέλα με εμένα!  Γιατί νύσταξε. Κουράστηκε. Ψόφησε. Τίναξε τα πέταλα. Βγήκε πε. Βγήκε γκολ έγινε χώμα και ότι παθαίνει κάθε φυσιλογικός άνθρωπος δηλαδή. Προσωπικά αναμεταδίδω την είδηση γιατί παίζει πολύ σοβαρά στις  life style στήλες και ζηλεύω λίγο. Πως θα θελα να μαι κι εγώ διάσημη, να άνοιγα την στοματάρα μου και αντί να ασχοληθούν με τα σφραγίσματα μου να μιλούσαν για το κουρασμένο μου θεϊκό κορμάκι που είναι και ασφαλισμένο. Αυτό είναι λοιπόν το νέο η Τζένιφερ Λοπέζ χασμουρήθηκε. Στο αμέσως επόμενο θέμα, θα ήθελα να την δω στην τουαλέτα. Η Τζένιφερ επιδίδεται σε χρυσή βροχή! Να δώσουμε μια άλλη διάσταση στα καιρικά φαινόμενα βρε αδερφέ!

Α ναι να ολοκληρώσουμε και το ρεπορτάζ. Το φαινόμενο του χασμουρητού, συνέβη κατά την διάρκεια των γυρισμάτων του βίντεο κλιπ που αφορά στην προώθηση του του νέου hit τραγουδιού της. Αχ έτσι χτίζονται οι καριέρες και οι επιτυχίες. Με κούραση χασμουρητό και με βλακείες.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More