Τα καρότα ομορφαίνουν. Τώρα και με αποδείξεις!



Παρ' όλο που τόσα χρόνια οι επιστήμονες διατείνονταν ότι ουδεμία έρευνα δεν αποδεικνύει ότι τα καρότα κάνουν καλό στο δέρμα, εντούτοις αποδείχθηκε ότι οι γιαγιάδες μας είχαν δίκιο. Σύμφωνα με τις τελευταίες επιστημονικές έρευνες τα καρότα μας ομορφαίνουν πραγματικά και ο χρόνος που απαιτείται για την απόδειξη αυτής της μελέτης είναι δύο μήνες συστηματικής χρήσης. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν είναι μια τυχαία είδηση και την αναμεταδίδω γιατί το έχω δει και εγώ προσωπικά. Σε συνδυασμό βέβαια με μια υγειηνή διατροφή η συστηματική κατανάλωση 2 καρότων την ημέρα δείχνει τα αποτελεσματα της απο τις πρώτες κι όλας ώρες. Σε εμένα έχει αποδειχθεί απο την αμέσως επόμενη ημέρα. Το δέρμα μου είναι φωτεινότερο και πιο όμορφο. Ίσως γίνεται εμφανές γιατί έχω προβληματικό δέρμα με ιστορικό ακμής και μεγάλης ταλαιπωρίας η οποία έχει καταγραφεί στο χρόνο. Προσυπογράφω λοιπόν την έρευνα και την υποστηρίζω 100%. Οι ερευνητές ακόμη λένε ότι για να πείσουμε για την αποτελεσματικότητα του καρότου τις νεαρότερες ηλικίες δεν πρέπει να τονίζουμε τα ευεργετήματα που προσφέρει στην υγεία και ειδικότερα στις αρτηρίες. Αυτές οι πληροφορίες τους νέους δεν τους συγκινούν διόλου. Δεν θέλουν να ξέρουν τι είναι αρτηρίες οπότε θα αγνοήσουν και το καρότο. Θα το προσέξουν όμως λένε οι ειδικοί αν τονίζουμε την ευεργετική επίδραση τους στο δέρμα. Ας το δοκιμάσουμε λοιπόν και αυτό και ας δούμε τι θα υπερισχύσει. Η πίτα με τον γύρο ή το καρότο; Κάτι μου λέει ότι κάποιοι θα προτιμήσουν πίτα γύρο με καρότο!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More