Η Λαίδη Γκάγκα ξεγυμνώνεται, γίνεται ξανά άντρας γίνεται ξανά κορίτσι!




Μεγάλη σχιζοφρένεια να είσαι η Γκάγκα. Δεν ξέρεις σε τι κορμί να μπεις. Εγώ πάντως αν την είχα στην γειτονιά μου, ένα παλούκι κάτω από το κρεβάτι μου και δύο τρία σκόρδα θα τα είχα.
Αυτή πια δεν είναι τραγουδίστρια, είναι αξιοθέατο. Εικαστικό δρώμενο. Για τις ανάγκες του νέου της βίντεο κλιπ, ξεβρακώνεται θυμίζοντας γυμνό βαλτώδη βάτραχο, (αν και παριστάνει την γοργόνα) μετά γίνεται αγόρι (πετυχημένος γκόμενος αν και εμένα τέτοιες φάτσες δεν είναι του γούστου μου) και ύστερα γίνεται και πάλι κοριτσάκι. Αυτή πια δεν είναι γυναίκα το άρρωστο ξωτικό κάτω από την ομίχλη στα Γιάννενα είναι. Έρε ένας γιδοβοσκός που σου χρειάζεται να σε πάρει στο κατόπι .
Πρόκειται  για το τραγούδι «You And I» Πολύ πάντως περιμένουν πολλές και σοβαρές αντιδράσεις από τις σοκαριστικές φωτογραφίες. Στην πραγματικότητα το κοριτσάκι είναι για να σπας πλάκα. Αν θέλουμε να πετάξουμε ντομάτες έχουμε πρόσωπα να το κάνουμε. Στην Γκάγκα τζάμπα θα στερηθούμε την χωριάτικη.
Δείτε πιο κάτω τα ντοκουμέντα από το καινούργιο video clip.Είναι τρέλα!! Όχι από αυτήν την τρέλα , την καλή. Από την άλλη την σχιζοφρενική. Την τζάμπα τρέλα. Τρέλα τρέλα πολύ τρέλα!!!










Ζωή Κυροπούλου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More