Στήθος: Άλλες το κρατάνε και περπατάνε γιατί δεν έχουν σουτιέν και άλλες το ασφαλίζουν 1εκ.δολ!



Στο μυαλό μου μου έρχεται η εικόνα κάποιων γυναικών που σταυρώνουν τα χέρια κάτω από το στήθος και τρέχουν στο δρόμο. Ας πρόσεχαν! Ας γινόντουσαν κουνελάκι. Όχι από αυτά με τα καρότα αλλά από εκείνα που τα στήθη τους μοιάζουνε με τρίκιλες νταμιτζάνες. Και να τα ναι και δικά τους! Πρώτα πάνε στον πλαστικό και μετά τα ασαφαλίζουνε. Γιατί σου λέει είναι εργαλείο της δουλειάς μου. Τι να πει ο διαρρήκτης τότε; Τι να πει ο μηχανικός; Ο εργοδηγός; Κοινωνικό μήνυμα: Ασφαλίστε ότι έχετε. Έτσι κι αλλιώς αποκλείεται να πάρετε τα λεφτά σας πίσω. Η πρώην σύντροφος του Hugh Hefner και πρώην κουνελάκι του Playboy, Holly Madison όμως ασφάλισε τα μεμέ της για 1 εκατομμύριο δολάρια και διόλου απίθανο να της επιστραφούν. Προβλέπει η κουνελού! Ώστε να προλάβει την πτώση του εργαλείου της. Γνωστή ακτιβίστρια η Holly, τάσσεται υπέρ του κινήματος των ανυπεράσπιστων και απολεσθέντων βυζιών.

ΤΟ ΘΕΜΑ:
Η πρώην σύντροφος του Hugh Hefner και πρώην κουνελάκι του Playboy, Holly Madison, ασφάλισε τα… στήθη της έναντι του ποσού του ενός εκατ. δολαρίων καθώς, όπως λέει, η χυμώδης ξανθιά… είναι η κύρια πηγή εσόδων της αυτό τον καιρό!

Η 31χρονη είπε ότι ασφάλισε το μπούστο της επειδή ήθελε να προστατέψει τον εαυτό της και τους υπόλοιπους συνεργάτες της στο «καυτό» σόου που συμμετέχει στο Λας Βέγκας.

«Αν κάτι συμβεί το στήθος μου, θα βγω εκτός δουλειάς για μερικούς μήνες και αυτό θα μου κοστίσει πάνω από ένα εκατ. δολάρια», είπε η Holly στην ιστοσελίδα του περιοδικού People.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More