Ο "μπισινός" της Πίπα θα γίνει σειρά!

 Τα οπίσθια της Πίπα γίνονται... επεισόδια στο διαδίκτυο!
Δυσκολεύτηκαν πολύ να βρουν ηθοποιό με τα κατάλληλα προσόντα. (Το σενάριο δεν τους απασχολεί!) Εμείς πάντως ως κοινό αναμένουμε..πολύ δράση!
Ρεπορταζ:
Στο «γάμο της χρονιάς» την παράσταση έκλεψε με το σπαθί της (ή πιο σωστά, με τα οπίσθια της!) η Πίπα Μίντλετον! Τα οπίσθια της αδερφής της Κάθριν Μίντλετον έκαναν τους άντρες να τα χάσουν, τις γυναίκες να τη φθονούν, ενώ στο facebook έγινε ειδικό γκρουπ για να υμνηθούν τα κάλλη της.!
Η φωτογράφος Alison Jackson αποκάλυψε ότι σκοπεύει να δημιουργήσει μίνι επεισόδια, τα οποία θα ανεβάσει στο ίντερνετ. «Πώς να αποκτήσετε τα τέλεια οπίσθια της Πίπα» είναι ο τίτλος της σειράς, που θα έχει ένα επεισόδιο ανά βδομάδα.
Μάλιστα, για να βρει μια ηθοποιό με οπίσθια σαν της Πίπα δηλώνει ότι δυσκολεύτηκε και χρειάστηκαν πολλές οντισιόν!
Εγώ πάντως θα τρελαθώ. Τόσο πολύ γέρασα; Που είναι ο τροφαντός γυναικείος ποπός της Μόνικα Μπελούτσι, της Μπιγιονσέ ή της άλλης που δεν θυμάμαι τώρα η απαράδεκτη συντάκτρια! Αυτός ο κώλος μετά συγχωρήσεως, μου θυμίζει τον δίσκο σερβιρίσματος που έχει η γιαγιά μου για το ούζο. Βέβαια όλοι οι κώλοι είναι καλοί. Και για τα ανδρικά μάτια μάλιστα που είναι δημοκρατικά και εκτιμούν την διαφορετικότητα, όλοι είναι τρίκαλοι. Αλλά εντάξει δεν πρόκειται και για την επιτομή του κώλου. Τι το περίεργο δηλαδή έχει ένας "μπισινός" κάτω απο άσπρο φόρεμα; Τι ξιπαστήκαμε όλοι; Όχι τίποτε άλλο αλλά εάν η Πίπα έχει πάρει τον "μπισινό της" στα σοβαρά σε λίγα χρόνια την βλέπω με ψυχοφάρμακα στην καρέκλα του ψυχαναλυτή. Κάθε σχέση της με ένα καινούργιο αρσενικό θα καθορίζεται από την αξία του κώλου της. Του στυλ ξέρεις ποια είμαι εγώ ρε και κοιτάς την άλλη; Εμένα μου κάναν τον μπισινό σήριαλ. Ήμαρτον κύριε! Ο Θεός να φιλάει τους πισινούς των αγνών αθώων κοριτσιών!
Πηγή: Newsbeast.gr



Έκπτωση έως και 90%
Προσφορές Ξενοδοχείων»
www.alepouditsa.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More