spa στο σπίτι χωρίς χρήματα απλά με ότι έχετε στο σπίτι!


ΤΟ ΛΙΠΑΡΟ ΜΟΥ ΔΕΡΜΑ.
  • Καθάρισα το δέρμα μου με γάλα. (Δε πρόλαβα να πάρω γαλάκτωμα καθαρισμού. Πρόλαβε ο προϊστάμενος και με απέλυσε Το γάλα όμως, είναι εξαιρετική επιλογή έτσι κι αλλιώς.)  Μετά, άπλωσα σε όλο μου το πρόσωπο, ελαιόλαδο με το βαμβάκι.
  • Λίγο αργότερα, μπήκα στη μανιέρα και άφησα τον ιδρώτα να τρέξει από το πρόσωπο μου. Όταν τελείωσα με το μπάνιο μου, έβαλα μέσα σε ένα βαζάκι ζάχαρη και την ανακάτεψα με νερό. Έκανα με αυτά τα απλά υλικά ένα χαλαρωτικό πήλιγκ σε όλο μου το σώμα που με αναζωογόνησε. Την ώρα που ξέβγαζα τη ζάχαρη από το γλυκό κορμί μου, μακάριζα τη γιαγιά μου που μου έμαθε όλα αυτά κόλπα.
  • Στο μεταξύ, με τη βοήθεια του ελαιολάδου που ήταν ακόμη αφημένο στο πρόσωπο μου, επιτεύχθηκε ένας τέλειος καθαρισμός προσώπου! (Θα μου πείτε λάδι στο λιπαρό δέρμα; Οι δερματολόγοι το συστήνουν. Επιπλέον εξαφανίζει και την ακμή όταν γίνεται συστηματικά μία φορά την εβδομάδα!)Θα μπορούσα βέβαια την ίδια διαδικασία να τη ακολουθήσω και με ένα απλό ντους αλλά εγώ δε βιαζόμουν κι επιπλέον ο καθαρισμός γίνεται πολύ καλύτερος μέσα στη μπανιέρα.

·         Όταν βγήκα λοιπόν από τη μπανιέρα, καθάρισα το λάδι, και άπλωσα στο βρεμένο πρόσωπο μου μέλι. Το έκανα γρήγορα σα μάσκα και το αφαίρεσα από το πρόσωπο μου αμέσως, πάλι με νερό. Ακολούθως έβρεξα στο χέρι μου με ελάχιστο νερό μια ασπιρίνη έτσι ώστε να διαλυθεί στη παλάμη μου και έκανα αμέσως πήλιγκ με αυτήν. Τα αποτελέσματα ήταν άμεσα. Τι κούκλα είμαι εγώ; Αναφώνησα! Και συνέχισα!

Τα μαλλιά.
Τα μαλλιά μου είναι ξηρά και έχουν αγανακτήσει από τις πολλές βαφές αλλά ταμυστικά της αναζωογόνησης δε σταματούν ποτέ. Να λοιπόν μια θαυματουργή μάσκα που την έκαναν και οι προγιαγιάδες των προγιαγιάδων μας αφού προέρχεται από την αρχαία Αίγυπτο.

Ιδού η συνταγή.
 Είναι ένα μίγμα από τέσσερις κρόκους αυγών χτυπημένους με μια κουταλιά λάδι μια ρετσινόλαδο και δύο κονιάκ ή ένα ποτήρι ρακί. Το κοκτέιλ που παρασκευάζεται είναι θαυμάσιο για τα μαλλιά. Το απλώνεται και κάνετε μασάζ στις ρίζες τους. Μετά καλύπτεται το κεφάλι σας με μια πετσέτα ζεστή και υγρή για δέκα λεπτά. Τέλος ξεβγάζετε καλά τα μαλλιά σας με νερό.

Η μάσκα της μαμάς και της κόρης που αγαπάει τη πρόληψη!
Τη μάσκα την έκανα μαζί με τη μητέρα μου. Είναι απλή και εξαιρετική γιατί ελαττώνει θεαματικά τις ρυτίδες. Χτυπήσαμε ένα κρόκο αυγού μαζί με τη σάρκα μισού μήλου στο μπλέντερ. (εμείς επειδή είμαστε δύο πολτοποιήσαμε φυσικά τις ποσότητες εις διπλούν) Διάρκεια εφαρμογής 20 λεπτά.


box.

Χρησιμοποιείται μερικές φορές για το καθαρισμό του δέρματος ψίχα φρούτων. Ψίχα από βρασμένα μήλα, βερίκοκα, αχλάδια, ροδάκινα. Το δέρμα όχι μόνο καθαρίζει εξαιρετικά αλλά μετατρέπει θαυματουργά την όψη του σε υφή μωρού!




Super τροφές για το δέρμα.

Η βασίλισσα των τροφών είναι το αβοκάντο. Είναι πλούσιο σε πολυακόρεστα λιπαρά, φυτικές ίνες, βιταμίνη Ε, φολικό οξύ, κάλιο, φυτικές στερόλες. Επίσης εξαιρετικές θεωρούνται οι τροφές: γιαούρτι, ελαιόλαδο, ελιά, ιχθυέλαιο, καρότο, λινέλαιο, νεροκάρδαμο, παντζάρι, πράσο, ραδίκι άγριο, ραπανάκι, ροδάκινο, σπαράγγι, φραγκόσυκο, ψάρια. Μη παραλείπεται τη μεγάλη κατανάλωση νερού. Ότι και να λένε είναι η πιο light εκδοχή φυσικού ποτού

.

Αντιγήρανση (και για το δέρμα και για το σώμα αλλά και για τη νεανικότητα του οργανισμού!)

Στις τοπ τροφές, ανήκουν τα παραδοσιακά γιαούρτια. Περιέχουν μαγνήσιο, ασβέστιο, φώσφορο και ωφέλημα βακτηρίδια.) Ακολουθούν ο βασιλικός πολτός, το γιαούρτι κάθε είδους,(χωρίς ζάχαρη) το γκέιπφρουτ, καρότο, κάστανο, κεράσι κρεμμύδι, λάχανο, λεμόνι,μήλο, πορτοκάλι, σίκαλη, σκόρδο, σόγια, σύκο, φουντούκι, φύτρα.


box
ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ.

Αγαπάω τον εαυτό μου δε σημαίνει ότι πηγαίνω τακτικά στο κομμωτήριο αλλά αμελώ τις γυναικολογικές μου εξετάσεις! Αγαπάω τον εαυτό μου, σημαίνει φροντίζω τις βαθύτερες και ουσιαστικότερες ανάγκες του. Θα αφήνατε αλήθεια ποτέ χωρίς τα απαραίτητα εμβόλια το παιδί σας;
Δείτε τον εαυτό σας σαν μωρό και προσφέρετε του ενέσεις ηρεμίας και φροντίδας. Όπως ακριβώς θα κάνατε για το παιδί σας. Δε το λέμε εμείς. Ο Ίρβιγκ Γιάλομ το λέει!

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More