Ματθίλδη Μαγγίρα: «Ποιος το έβλεπε το “Daily”;»

Αυτή η Μαγγίρα δεν ξέρω αλλά με εντυπωσιάζει. Έχει έναν τρόπο να πετάει κακίες και να τις σερβίρει ως χιούμορ. Κι αυτά τα διανοητικά ακροβατικά διεγείρουν τα δικά μου. Μύλος στο κεφάλι μου, που θα κάνει καιρό να δει κομμωτήριο. Γι αυτό μου αρέσει να την παρακολουθώ. Γιατί με νευριάζει και έτσι έχω και απασχολώ τα νεύρα μου. Σας συστήνω Μαγγίρα για την κρίση. Θα σταματήσετε να απσχολείστε με την ανεργία και την μιζέρια και θα ασχολείστε μαζί της. Και αγχολυτή και επιθετική. Με "εμένα" κοινό, την περιμένει ακόμη μεγαλύτερη καριέρα διαρκείας!
ΡεπορτάζYupi .
Καλεσμένη στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη στο MTV θα δούμε σήμερα το βράδυ τη Ματθίλδη Μαγγίρα.

Μεταξύ άλλων, η περσινή φιναλίστ του «Dancing With The Stars» ρωτήθηκε αν θα δεχόταν να παρουσιάσει μια εκπομπή μαζί με την Ευγενία Μανωλίδου: «Κάτσε καλέ να φτύσω τον κόρφο μου! Να πέσουν τα νούμερα σε μονοψήφια; Εγώ θέλω μόνο διψήφια» είπε.

Ο Γιώργος Σατσίδης συνέχισε, ρωτώντας την γιατί δεν βρέθηκε καλεσμένη στο «Dancing With The Stars Daily» που παρουσίαζε φέτος η Ευγενία, και εκείνη απάντησε: «Καλέ έχεις τρελαθεί; Ποιος το έβλεπε το Daily -εκτός από εμένα που δεν το έβλεπα;».

Στη συνέχεια της εκπομπής, η γνωστή performer μιμήθηκε με πολύ έντονα σαρκαστική διάθεση την Ευγενία Μανωλίδου.

ΠΗΓΗ: Yupi

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More