Αληθινή ιστορία: Απόπειρα δολοφονίας.

Ρεπορτάζ-επιμέλεια: Ζωή Κυροπούλου. Δημοσίευση: "Close up" 


Μια γυναίκα αλλάζει όλη της τη ζωή για ένα έρωτα. Εγκαταλείπει σύζυγο και κοινή περιουσία για να ακολουθήσει τον παθιασμένο εραστή της .Όταν ανακαλύπτει ότι εκείνος την απατά, οργανώνει σχέδιο δολοφονίας του. Μόνο που…




Πριν γνωρίσω το Θάνο, είχα ένα πολύ πετυχημένο γάμο δεκαπέντε ετών. Με τον άντρα μου ήμασταν συνέταιροι και στη δουλειά και στη ζωή. Κουμαντάραμε μαζί ένα εργοστάσιο με είδη διατροφής με έβλεπε πάντα ισότιμα και με σεβόταν. Με τον καιρό διακριτικά αρχίσαμε να απιστούμε,- σε μια άτυπη συμφωνία μεταξύ μας «να κάνουμε» τη ζωή μας,- αλλά να είμαστε πάντα μαζί. Ήμασταν αγαπημένοι με τον δικό μας τρόπο και πολύ ενωμένοι. Κάποια στιγμή ένα χρόνο μετά  τον αιφνίδιο θάνατο των γονιών μου σε αυτοκινητιστικό, χρειάστηκε να πουλήσω το πατρικό μου σπίτι. Ήμουν έτοιμη να το δώσω αμέσως χωρίς παζάρια. Ο πρώτος ενδιαφερόμενος ήταν ένα πολύ γοητευτικός κύριος γύρω στα τριάντα επτά και επτά χρόνια νεότερος μου. Δώσαμε τα χέρια και ύστερα πήγαμε για ποτό ενώ για το σέξι βλέμμα του άφησα δύο ραντεβού με προμηθευτές. Ήταν χωρισμένος με παιδί, και με φλέρταρε ασταμάτητα. Με αναστάτωσε ευχάριστα και κολακεύτηκα αμέσως. Μια βδομάδα μετά πέρασε από το σπίτι για την ανάγνωση των συμβολαίων και μου έκανε δώρο ένα δαχτυλίδι μπροστά στον σύζυγο μου! Δεν κράτησε ούτε τα προσχήματα Με διεκδικούσε ανοιχτά. Ο άντρας μου για πρώτη φορά ζήλεψε και μου ζήτησε να διακόψω κάθε επαφή με αυτόν τον «ξιπασμένο».  Εγώ αντίθετα άρχισα μια πολύ περιπετειώδη σχέση μαζί του. Ήταν φανατικός στο σεξ σε δημόσια μέρη. Κάναμε έρωτα παντού. Στο δρόμο, μέσα σε πολυκατοικίες, στα φανάρια των αυτοκινήτων και όπου μπορεί να φανταστεί κανείς. Μια μέρα , όταν συναντηθήκαμε σε ένα ξενοδοχείο πήρε ανεξίτηλο μαρκαδόρο ζωγραφικής και ζωγράφισε μια καρδιά μαζί με το όνομα του στη κοιλιά μου. Έκανα μια βδομάδα για να καταφέρω να το βγάλω. Όταν το είδε ο άντρας μου τυχαία την ώρα που ντυνόμουν, μου ζήτησε να χωρίσουμε. Πρώτη φορά  τον είδα τόσο νευριασμένο με μια εξωσυγική μου σχέση. Άρχισα να τον κοροϊδεύω για τη ξαφνική σεμνοτυφία του κάτι που τον εξόργισε ακόμη περισσότερο. Εγώ ήμουν ήδη ερωτευμένη με το Θάνο και δεν ήθελα να υποκύψω στις δήθεν σεμνοτυφίες του. Υπέγραψα ένα χαρτί παραίτησης από κάθε νομική αξίωση της επιχείρησης. Θα είχα από εδώ και πέρα κάποια μερίσματα από τα κέρδη και τίποτε άλλο. Ήμουν τόσο ερωτευμένη με το Θάνο που ανακουφίστηκα παρά προβληματίστηκα με αυτό το ξεκαθάρισμα. Όταν του το ανέφερα όμως, δεν έδειξε τον ενθουσιασμό που περίμενα. Αντίθετα ανέβαλε τα ραντεβού μας. Μετακόμισα στην αδερφή μου στενοχωρημένη. Εκείνη, που τον είχε γνωρίσει μου έλεγε ότι έπρεπε να ξαναγυρίσω στον άντρα μου. Άρχισα να ζηλεύω και  έφυγα στο Πήλιο βάζοντας στα κρυφά  ένα ντέντεκτιβ να τον παρακολουθήσει. Κάποιες φωτογραφίες μετά, μου άνοιξαν τα μάτια. Είδα το Θάνο να κάνει έρωτα με τη γυναίκα του στο σπίτι τους αλλά και με τη κατά δέκα χρόνια μεγαλύτερη μου και υπέρβαρη γειτόνισσα μου! Συγκλονισμένη την άλλη μέρα πήγα στο σπίτι της αδερφής μου. Δεν της είχα πει τίποτε από το τηλέφωνο γιατί ντρεπόμουνα για τη κατινιά μου. Προτιμούσα να της τα πω από κοντά. Ήμουν στο διάδρομο της πολυκατοικίας, όταν άκουσα από την άλλη γωνία  το ασανσέρ να σταματάει και είδα την αδελφή μου να βγαίνει με τον Θάνο. Φιλιόντουσαν, γελούσαν και κούμπωναν τα ρούχα τους. Το σοκ που έζησα δε περιγράφεται. Η αδερφή μου ήταν πάντα συντηρητική και ηθική. Τον μίσησα όσο δε μπορεί να μισήσει κανείς άνθρωπο και το ίδιο βράδυ, αποφάσισα να τον σκοτώσω. Ήξερα ότι κάθε απόγευμα της Τετάρτης πηγαίνει στη γυναίκα του. Είχα κανονίσει και το άλλοθι μου. Μια φίλη μου έμενε εκεί κοντά. Θα την επισκεπτόμουν δήθεν για κρασάκι και μπιρίμπα μέχρι τη στιγμή που θα πεταγόμουν υποτίθεται για τσιγάρα. Τότε εγώ, θα πήγαινα στο πάρκιγκ της γυναίκας του, και θα τον σκότωνα με το μαχαίρι της κουζίνας! Πολύ γελοίο σχέδιο τώρα που το σκέφτομαι! Τότε όμως ήμουν σίγουρη ότι ήταν τέλειο! Και πράγματι έφθασε η Τετάρτη και εγώ ακολούθησα κατά γράμμα το σχέδιο. Δε ξαφνιάστηκε καθόλου μόλις με είδε. Τον πλησίασα μαινόμενη και άνοιξε τα χέρια του να με αγκαλιάσει. Χαμογελούσε ευτυχισμένος και μου φαινόταν τόσο ηλίθιος που έτρεχα με χαρά να τον μαχαιρώσω κατευθείαν στη καρδιά. Έτρεχα αφοσιωμένη στο στόχο μου, και δεν είδα το αυτοκίνητο που ξεκίνησε από το πάρκιγκ για να φύγει και πέρασε σχεδόν από πάνω μου! Ξύπνησα στο νοσοκομείο με σπασμένα πλευρά, πόδι και κεφάλι.


Όταν άνοιξα τα μάτια μου είδα τον Θάνο στο προσκεφάλι μου, να φλερτάρει με μια νοσοκόμα. Τρεις μήνες έμεινα στο νοσοκομείο και την προτελευταία εβδομάδα, τον είδα στο διάδρομο να μιλάει με τη γιατρό μου και να της δίνει το τηλέφωνο του. Πήρα τις πατερίτσες μου και προσπάθησα να τον πλησιάσω. Είχα ένα μαχαίρι φρούτου της κλινικής και ήμουν έτοιμη να του ορμήξω  μόνο που γλίστρησα, έπεσα στα πόδια τους κι έσπασα και το άλλο πόδι και χέρι. Δε κατάλαβαν τίποτε. Νόμιζαν ότι βρισκόμουν σε παραλήρημα. Ο Θάνος σαν σωστός ιππότης, με πήγε πάλι στο κρεβάτι και μπήκα ολόκληρη στο γύψο. Οι μήνες πέρασαν αλλά εγώ ήμουν πιο αποφασισμένη από ποτέ. Ειδικά όταν μαζευόντουσαν στο κρεβάτι του πόνου μου, η αδελφή μου, δύο νοσοκόμες, η γιατρός και η μεσήλικη γειτόνισσα που συμφωνούσε σε όλα όσα έλεγε ο Θάνος .Πέρασαν έξι μήνες και αποφασισμένη να τον σκοτώσω όσο ποτέ παίρνω τη τσάντα μου και βάζω μέσα μόνο το μαχαίρι. Χρήματα και χαρτιά τα βάζω στις τσέπες και το σουτιέν μου. Τον περιμένω έξω από τη δουλειά του και όταν κατεβαίνει του φωνάζω. Σταματάει και με περιμένει όταν έρχεται ένα αυτοκίνητο και μου κλέβει τη τσάντα! Έμεινα πάλι χωρίς το «όπλο» μου και ο Θάνος άρχισε να καταδιώκει τον κλέφτη μου. Μου έφερε τη τσάντα μετά από μισή ώρα με μάτια που έλαμπαν και μου ζήτησε να πάμε για ψαράκι στη παραλία. Βγήκαμε και αντιλήφθηκα ότι ήμουν ακόμη πολύ ερωτευμένη μαζί του. Λύγισα και έγινα γλυκιά μαζί του μέχρι που είδα το σέξι βλέμμα του πάνω στη σερβιτόρα. Αποφάσισα τότε να σπάσω τα φρένα του αυτοκινήτου του. Πήγα την άλλη μέρα έξω από τη δουλειά του με τα κλειδιά του από το κομοδίνο μου. Έπεσα όμως πάνω σε διαδηλώσεις και το αυτοκίνητο του είχε πάρει φωτιά μαζί με άλλα τρία. Δε πρόλαβα να κάνω τίποτα. Είχα όμως την ατυχία να με συλλάβουν δύο αστυνομικοί ως αναρχικό στοιχείο. Πήρα τον Θάνο για να με βγάλει από το κρατητήριο. Ήρθε και πάλι να με σώσει. Μόνο εγώ θα μπορούσα να τα είχα καταφέρει έτσι. Να με ξελασπώνει και να με σώζει το υποψήφιο θύμα μου. Κατάλαβα ότι δεν ήμουν άξια ούτε για ένα φόνο της προκοπής. Κάθε σχέδιο εξόντωσης του, γινόταν αφορμή για τη δική μου εξόντωση. Μέχρι τώρα είχα δύο χειρουργεία και μία αναμονή στα κρατητήρια. Στην επιστροφή, με φιλούσε και μου ψιθύριζε τα ψεύτικα ερωτόλογα του. Τότε γύρισα απλά και του είπα ότι ξέρω τα πάντα. Για την αδελφή μου, τη γειτόνισσα τη γιατρό και τις νοσοκόμες και ότι απλά δε θέλω να είμαστε πλέον μαζί. Άρχισε να δικαιολογείται και να μου λέει τόσο ηλίθια ψέματα που άνοιξα τη πόρτα του αυτοκινήτου και πήδηξα την ώρα που ήταν εν κίνηση. Έκανα κάτι που έπρεπε να κάνω από την αρχή. Ήταν πολύ πιο εύκολο να πω ότι θα τον σκοτώσω παρά να αποφασίσω να ανοίξω απλά τη πόρτα και να φύγω. Κατάλαβα ότι κανένας δεν αξίζει τόσο πολύ ώστε να τον σκοτώσεις κι ευχαριστώ το Θεό που με πάτησε ένα αυτοκίνητο και μπήκα στη φυλακή για να καταλάβω πόσο ανόητη υπήρξα!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More