Η αληθινή ιστορία της Ματίνας και το μαθητικό επίδομα μονογονεικών οικογενειών!





Δεν με ενδιαφέρουν οι πολιτικές απόψεις . Σιχαίνομαι όλες τις απόψεις που μιλούν για την ζωή μου και για μένα. Δεν παρακολουθώ του πολιτικούς αλλά και ούτε τους δήθεν φωτισμένους διανοούμενους που μέσα από τα κοινωνικά προβλήματα βλέπουν μια ευκαιρία να αναρριχηθούν στην σκάλα της διανόησης. Όταν ακούω για μειώσεις μισθών χαίρομαι, όταν βλέπω ανθρώπους που είχαν τις πιασάρικες δουλειές για δεκαετίες τώρα να φωνάζουν γιατί χάνουν το ρετιρέ τους, βαριέμαι. Θα ήθελα να τους μισώ αλλά δεν μπορώ. Βαρέθηκα ακόμη κι αυτό. Τους θεωρώ απλά γελοίους.
ΤΟ ΘΕΜΑ
Το μαθητικό επίδομα της μονογονεικής οικογένειας, ήταν να το πάρουμε τον περασμένο Σεπτέμβρη. Το μαθητικό επίδομα θα πήγαινε όλο στο ρεύμα μου το οποίο μου το έκλεβε ένας γείτονας και μου το ανέβασε στα 300 ευρώ. Ποσό που λόγω της ανεργίας μου εξ αιτίας της ασθένειας μου, αδυνατούσα να δώσω. Έκανα  τα χαρτιά μου και περίμενα με αγωνία να το πάρω για να ξενοιάσω από ένα χρέος που μπορούσε να βουλιάξει το σπίτι μου. Πήγα στην εφορία και μου είπαν ότι άλλαξε ο νόμος και ότι από εδώ και στο εξής δεν θα το παίρνουμε τον Σεπτέμβριο, αλλά τον Ιούλιο. Απογοητεύτηκα. Ήταν η μόνη λύση αλλά τα βγαλα πέρα. Όταν ήρθε ο Ιούλιος έκανα τα χαρτιά μου που ήταν μπόλικα και πήγα. Μου είπαν ότι δεν θα τα πάρουμε τον Ιούλιο αλλά τέλη Αυγούστου. Έφυγα απογοητευμένη. Όταν έφτασε το τέλος Αυγούστου δεν έκανα τον κόπο να πάω μέχρι εκεί, παρά πήρα τηλέφωνο. Μου είπε η κυρία της εφορίας, ότι είχαν πολύ δουλειά και δεν προλάβαιναν να κοιτάξουν και το δικό μας το ζήτημα. Θα ήταν έτοιμο όμως μέχρι 5 Σεπτεμβρίου. Στις πέντε Σεπτεμβρίου παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι λόγω φόρτου εργασίας και γιατί το κράτος δεν επέτρεπε νωρίτερα θα τα πάρουμε στις 10. Παίρνω τηλέφωνο στις 12 Σεπτεμβρίου (δηλαδή σήμερα) γιατί 10 έπεφτε Σάββατο και μου λένε: σήμερα έχουμε απεργία και δεν μπορείτε να τα πάρετε. Και επειδή και αύριο έχουμε απεργία ελάτε την Τετάρτη. Το ρεύμα μου το έχουν κόψει και ζω με κλεμμένο. Σήμερα πρώτη μέρα στο σχολείο, το παιδί μου δεν έχει τσάντα, ο πρωθυπουργός μιλάει για κοινωνική πρόνοια στην ΔΕΘ, η εφορία κάνει απεργία και η ΔΕΗ με απείλησε ότι πλέον θα μου πάρει το ρολόι. Αυτή είναι η πραγματικότητα για μένα....

Ματίνα Καλ..... ετών 32 γυναίκα χωρισμένη με ένα παιδί.  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More