Sinead O´Connor στο Twitter:Αν κάποιος γνωρίζει πώς να αυτοκτονήσω χωρίς να μάθουν τα παιδιά μου, πείτε μου!





Ανησυχία έχουν προκαλέσει τα μηνύματα της Sinead O´Connor στο Twitter, στα οποία εύχεται να μπορούσε να αυτοκτονήσει... "Μακάρι να αυτοκτονούσα", έγραψε η διάσημη τραγουδίστρια, αφήνοντας τους πάντες σύξυλους με αυτή της τη δήλωση... Το περιβάλλον της τώρα ανησυχεί μήπως υλοποιήσει την επιθυμία της...

"Μακάρι να αυτοκτονούσα. Θέλω τόσο πολύ να πάω στον Παράδεισο. Το θέλω χρόνια. Αλλά δεν θέλω να εγκαταλείψω τα παιδιά μου. Αν μπορούσα να πεθάνω χωρίς εκείνα να μάθουν ότι πήρα μόνη μου τη ζωή μου θα το έκανα!", έγραψε η 44χρονη τραγουδίστρια που γνώρισε μέρες δόξας την δεκαετία του ’90 με την παγκόσμια επιτυχία της 'Nothing Compares To You'.

"Έχω κουραστεί. Είκοσι τέσσερα χρόνια μου φέρονται σαν να είμαι τρελή. Δεν αντέχω πια! Αν κάποιος γνωρίζει πώς μπορώ να αυτοκτονήσω χωρίς να μάθουν τα παιδιά μου ότι επρόκειτο για αυτοκτονία σας παρακαλώ πείτε μου", ήταν το δεύτερο tweet της Sinead, η οποία αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα μετά το τρίτο της διαζύγιο, τον Μάρτιο και επισκέπτεται ψυχολόγο.

Όπως είναι φυσικό, το περιβάλλον της τραγουδίστριας ανησύχησε με τα λεγόμενά της, αφού και στα 33 της χρόνια, επιχείρησε να βάλει τέλος στην ζωή της

Πηγή: nooz.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More