ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ.

Η σεξουαλική μας ζωή με το Τάσο δεν έχει πια τις χάρες που είχε παλιότερα. Πάνε εκείνες οι τρομερές συναντήσεις μας στο πάρκιγκ της πολυκατοικίας, μέσα στο ασανσέρ ή στη παραλία μπροστά στο κύμα που σκάει.

Τώρα ο Τάσος μόλις βρεθεί νύχτα πλάι στο κύμα τρέχει στο πλησιέστερο δέντρο της περιοχής για ν’ αδειάσει τη κύστη του και μου μιλάει ασταμάτητα για ροφούς, κουτσομούρες και γόπες ψητές στα κάρβουνα.

Όταν όμως κατάλαβα ότι το πιο σεξουαλικό πράγμα πάνω μου ήταν οι τριχομονάδες μου ήταν πλέον αργά. Τόσα χρόνια θυσίασα κομμωτήρια για παιδικές τροφές, πάνες και παιδικούς σταθμούς. Το δώρο των Χριστουγέννων μου το τρωγε είτε η εφορία είτε ο ΟΤΕ αφού ο έφηβος γιος μου φρόντιζε να καλεί τακτικά τις κλήσεις των 090 για να γεμίζει σπυριά και να τα’ ακουμπάω ύστερα στο δερματολόγο του.

Αντιλήφθηκα ότι έκανα λάθος που ξενυχτούσα βλέποντας τον Ασκητή να δίνει συμβουλές για τη πρόωρη εκσπερμάτιση κι ύστερα ξάπλωνα δίπλα στο Τάσο με το κιλοτάκι από βγαλμένο λάστιχο, ιδανικό για σφεντόνα στην εκτέλεση πουλιών από τα τρία μέτρα.


Γι αυτό σας λέω έφυγε η χρυσή εποχή των ερώτων μας όπου ο κάθε ήχος η κάθε μυρωδιά και η κάθε στιγμή, μας προκαλούσε για σεξ. Κάθισα σκέφτηκα και αποφάσισα να καταφέρω να τρέξει και πάλι αίμα στις φλέβες του Τάσου αντί για νερό και ξεκίνησα την επιχείρηση ξελόγιασμα.


Πρώτα-πρώτα αγόρασα μίνι. Πολλά μίνι και εσώρουχα. Αναζητούσα συνεχώς αφορμές για να κυκλοφορώ μπροστά του

σαν τη γυμνή απειλή αλλά αυτός τίποτα. Προτιμούσε τον Ντέμη Νικολαίδη από μένα ήταν ολοφάνερο. Μετά τον έπεισα να πάμε μια μονοήμερη εκδρομή μαζί. Τζίφος κι εκεί. Κουνούσε  η γέφυρα στα Τέμπη, έπαθα ναυτία εγώ, ύστερα καταλήφθηκα από υψοφοβία, κι άρχισα να τσιρίζω. Στο καπάκι πλακώσανε οι γιαπωνέζοι με τις φωτογραφικές μηχανές, θύμωσε ο Τάσος και με στόλισε στις Χριστοπαναγίες. Με παράτησε ο αθεόφοβος και πήγε ν’ αγοράσει σουτσούκ λουκούμ απ’ τα πανηγύρια για να τον ακολουθώ ύστερα εγώ σα τιμωρημένη




Άφησα να περάσουν λίγες μέρες ώστε να ξεθυμάνει το πράγμα και διοργάνωσα στο σωστό χρόνο ένα ρομαντικό ντινέ μόνο για δύο στο σπίτι. Έφτιαξα σολομό με σος πορτοκάλι και ζαχαρωμένα αμύγδαλα. Έβαλα μόνο τη γραβάτα του και περίμενα γυμνή καθισμένη στο τραπέζι παίζοντας μ’ ένα τσαμπί σταφύλι. Ξαφνικά ακούω τα κλειδιά στη πόρτα. Γύρισα βιαστικά τη καρέκλα κι άνοιξα διάπλατα τα πόδια μου περιμένοντας. Όταν άνοιξε η πόρτα ήταν πια αργά.
Καμιά δωδεκαριά φίλοι του Τάσου κατέκλυσαν το σπίτι. Όλη δηλαδή η ερασιτεχνική ομάδα του πανσεραικού μπήκε απρόσκλητη στο σαλόνι μου. Μείναν μ’ ένα παγωμένο χαμόγελο οι άνθρωποι σα να τους κάναν σιάτσου στις πατούσες. Πήρα το τραπεζομάντιλο στα χέρια το κουκουλώθηκα κι έφυγα ωρυόμενη σα τη Βουγιουκλάκη στη Γκόλφω που τρέχει πανικόβλητη στο δάσος. Στο καπάκι ήρθε κι ο Τάσος.
-Καλά βρε ηλίθια μου είπε, δε σου είπα σήμερα ότι έχει πρωτάθλημα;
-Ναι τόλμησα να πω ανοήτως.
-Και τι περίμενες βρε ανεκδιήγητη. Να κόψεις εισιτήρια;
-Ήθελα να σου κάνω έκπληξη τόλμησα να ξεστομίσω.
-Κοίτα-κοίτα τι λέει μου κάνει μ’ ένα ύφος γεμάτο αγανάκτηση. Και η γραβάτα μου βρε ηλίθια τι έχει εδώ πάνω;
-Σολωμό με σος πορτοκάλι.
-Α! πολύ ωραία. Θα τρώγαμε ψάρι γλυκό του κουταλιού. Ήθελες να με βιάσεις διασωληνομένο στο κρεβάτι της εντατικής; Εσύ δε μπαίνεις στη κουζίνα για να πάρεις κουταλάκι για το καφέ σου και μαγείρεψες γκουρμέ; Που είναι βρε ξετσίπωτη οι μπύρες και το ταπεράκι με τα κεφτεδάκια  για να δούμε το ματς;
Πήραν και τσάκισαν τα κεφτεδάκια μαζί με τις πίτσες που αγόρασαν από τη διπλανή πιτσαρία. Το σολωμό τον έδωσαν στο σκύλο αλλά τη φρίκη μου δεν την απέφυγα το πρωί όταν ανακάλυψα ότι άφησε το τάπερ του γεμάτο. Για εκδίκηση του έβαλα τη γραβάτα του Τάσου και τον έστειλα να κατουρήσει τις γλάστρες της κουτσομπόλας γειτόνισσας. Για ανανέωση φύτεψα τα αντισυλληπτικά μου μέσα. Έχω ένα καινούργιο πλάνο στο μυαλό μου….




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More